Spinning



Antin kuntin işler canım.. Bugüne kadar hiç duymamıştım spinning diye bir şey. Görmüşüm meğerse ama ecnebi isminden dolayı gördüğüm şeyin o isimde olduğunu bilmiyormuşum. Neyse pilates dersi yerine Tülay Hoca dün ondan yaptırdı. Amaç yağ yakmayı da sağlamak. Efenim fotograftaki gibi bisikletin üstüne biniyosun durmadan pedal ceviriyosun gerek ayakta, gerek oturarak ,gerek popoyu dışa çıkarıp dizlere ağırlık vererek.
Terlemeyen kuru bir yerim kalmadı. Bir ara nefesim kesildi dedim devam edemeyeceğim ama hoca hadi gayret 10 dk kaldı diyince biraz daha gaza geldim falan ama yok yok, hiç bana göre değilmiş.
Gerçe sabah kalktığımda bacaklarım falan ağrımadı ağrıyan tek yanım tarifi zor bir tarafım. Poponun koltuğa en son değen noktasının alt kısımları.. Nasıl bir koltuk dizaynıdır anlamadım, nasıl sertti tövbe tövbe iyi ki arada ayakta çevirmişiz pedalları demek bu yüzden arada ayağa kaldırıyordu:koltuğun rahatsızlığı..
Bir daha yapmak isteyeceğimi sanmıyorum, pilates aşkını hiç bir şeye değişmem...

Her yerde pilates var şalalalala

Yorumlar

honeybunny dedi ki…
canım benim. bu spinning ile pilates sanırım baya moda.popüler spor salonlarının pazarlama aracı olmuş.ayın başında izmirdeki tüm salonları gezdiğimde hepsi ikisinini de yaptırdıklarını söylemişlerdi.pilates hadi neyse yavaş yavaş yapıyorsun, ama spinninigi benim de gözüm yemiyor.kalp kaldırmaz o kadar hareketi, tıkanır kalırız..
purplelife dedi ki…
He valla, yok yok gençler için bu sporlar nabzım tavan yaptı:)
ENERJİ dedi ki…
Ben spinning anlamam abi:))??
purplelife dedi ki…
Ben de anlamam moruk,
allah korusun sakat kalacak bir yerlerime bi şey olacak:)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hamal Böreği

Ahmet Abi'den Mektup Var

Aziz Nesin'ce Aşk...