30 Haziran 2012 Cumartesi

Gözlük Almak Farz Oldu


Bu arpacıktan sonra mıdır bilmiyorum çok ufak yazıları göremeyeye başladım. Zorlanıyorum, zorladıkça da gözlerim yanıyor ve ağrıyor.
Geçen gün markette çikolata alacağım dur dedim kalorisine bakayım. Arasına ufacık yazmışlar, okumaya çalışıyorum rakamlar değişiyor falan, kafayı yiyeceğim. okuyamadım tam olarak gözümü zorladığım için de gözüm acayip ağrıdı. Eve geldim annemin 2 numara gözlüğünü tutup okuyabildim . Tamam gözüm iki numara değildir ama o küçük yazıları rahat okuyabilmem lazım.
Bana göz doktoru yolları gözüktü anlaşılan.

17 Haziran 2012 Pazar

Pilates Eşeği


İlk gördüğümde çok güldüm. İsmi de komik zaten. Çocuk nasıl pilates yapacak ki bununla? Ama çok şirin ya. Binicem üstüne vericem kırbacı!:)
Tam üzerinde binip zıplamalık. Çocuğuma alsam ben üzerinden inmem ayol.
Denemek lazım:)

16 Haziran 2012 Cumartesi

Bikiniyle Hala Fazlalıklarım Var Lan

Yememe dikkat ediyorum dostlar, spor yapıyorum. Tatlıyı bile minimum düzeye indirdim,çoğu gün yemiyorum bile. Pirinç pilavı yemiyorum ya, özledim tadını.
Tartı da da güzel rakamlar görüyorum. Giyinik de kot ,etek falan güzel duruyor tamam diyorum oldum ben.
Anam bikiniyi bir deniyorum yok abi hala kalça çanak gibi, basenler yanlardan şiş duruyor.
Çıplak hala ince durmuyorum. Üst taraf güzel eyvallah ,ama alt taraf... Üstle alt arasında en az  2 beden fark var.
Denize girmekten soğudum. Gülben Ergen gibi denizden çıkar çıkmaz havluya sarılacağım bu sene de!

11 Haziran 2012 Pazartesi

Sevmediğim Mevsim Yaz

Birçok kişinin aksine sevmediğim mevsimdir yaz. Bir kere gündüzden hiç yararlanamıyorsun. Dışarı çıksan çıkamazsın güneşten, sıcaktan, nefes bile alamazsın, yürüyemezsin, spor yapamazsın. Anca güneş batınca bir şeyler yaparsın.
Bir tek denize girme muhabbeti var onu da çok sevmiyorum tuzlu su , güneş yok yaa sevmiyorum ben yazı.
Oysa ilkbahar ne güzeldi sonbahar da öyle.. Neyse 3  ay hatta İzmir'de 4 ay katlanacağız:(
Hayırlı yazlar, umarım çok bunaltmadan güzel bir yaz olur.

Biten ve Bitmeye Ramak Kalan Dostluklar

40'lı yaşlara dayandık be yavrular. Arkadaşlık, dostluk kavramlarına hep  önem vermişimdir hala da veriyorum. Bu zamana kadar çok...