24 Kasım 2009 Salı

İyi ki Doğdum Ben :)



İyi ki doğdum benn, iyi ki doğdum bennn. İyi ki doğdum, iyi ki doğdum, iyi ki doğdum ben:)
Yaş da kemale erme yaşında lakin içimdeki bebe hep aynı. Güzel mesajlar alıyorum hem de hiç beklemediğim kişilerden. Mutlu oldum. Eyvallah yiğenlerim :)

23 Kasım 2009 Pazartesi

20. Efes Pilsen Blues Festivali


21 Kasım Cumartesi İzmir Hilton'da iliklerime kadar bluesa doyduğum tek kelimeyle muhteşem festivalti. Sahneye ilk Ray Schinnery çıktı , adamı kimse iplemedi. Herkeste bir sohbet muhabbet havası hakimdi. İnsanlar kendilerini tepinmeye çoşmaya endeksledikleri için melodinin on katı hızında dans eden gecenin başında kendinden geçen gençler ön sıralarda yerlerini almışlardı. Bu çoşma isteği o kadar aşikardı ki adam programını bitirip veda ederken bitti sonunda gibilerinden salondan büyük alkış koptu.
Sahneye Terry Evans&Band çıkınca ilk şarkı itibariyle herkes çoştu. Lan o nasıl şovdur herkesi kadın -erkek ayırarak miyavlatması, gitaristle atışmaları çok komikti. Klavyecinin popo dansı müthişti. bir ara Terry Evans elinde üç cd sahnenin önüne doğru ilerledi tabi sazan gibi cdleri bize fırlatacak sandık .Parayı veren düdüğü çalar diyerek ayarı verdi ama olsun terry evans acayip sempatik bir adam. Yeşil barış işaretli siyah tişörtünü de çok sevdim.
En son sahneye Shemekia Copeland çıktı. Hatunda bir ses var ahanda zenci gırtlağı bu olsa gerek dedik hep birlikte. müthişti, gerçe Terry Evans&Band kadar çoşturmasa da sesiyle bizi büyüledi. Bir ara sahneye evans band'ın gitaristi geldi ve Shemekia Copeland'ın grubunun gitaristle birlikte çaldılar. müthişti. Yalnız o yeşil bluzunu hiç beğenmedim ama sesi bunu örtecek kadar güzeldi.
Ortamdaki insan karelerinden 60 yaş civarı bir çiftin deli gibi dans edip ceplerinden konyak çıkarıp içmeleri ve amcanın fil ve geyik desenli gri yeleği, hemen arkamızda ortamdan kendilerini soyutlayıp patron-sekreter ilişkisini andıran 45 yaşlarında bir adamla 25 yaşlarındaki kızın sürekli yiğişmesi aklımda kalanlar.
Gerçe 20. yıla özel ne bileyim beleş bir bira olsun, bir tişört olsun verirler mi ki acep şeklinde bir ümit beslemiştim içimden ama çıkışta sadece blues festivallerinin geçmişiyle ilgili hazırladıkları bir gazete verdiler.2005 yılında Erkin Koray 'ın misafir sanatçı olarak katıldığı festival kadar olmasa da yine de blues anlamında hakkını veren bir festival olmuştur benim için.

16 Kasım 2009 Pazartesi

Ahmet Abi'den Mektup Var

Telefon konuşmalarımızda mektup yazdığından bahsetmemişti kereta. Supriz oldu bizim için. Fotoğraflarını da koymuş mavi üniformalı. Ne tatlı çıkmış canım benim.. Mektup geldiğinde teyzemler de bizdeymiş. Geyiğine -Ağladınız mı bakim- diye sordum anneme, teyzem ağlamış. Yemekten sonra -sesli oku- dedi annem. -Tamam -dedim mektubun ilk satırını okuyana kadar ağlayabileceğim aklıma gelmemişti. Özlem var elbet ama telefonla da konuştuğumuz için hani öyle duygulanabileceğimi düşünmemiştim. Tabi bunda Ahmet'in şiir gibi cümlelerinin de etkisi büyük. Hepimize kendince bizi anlatan cümlelerle hitap etmiş. Bana'' radyomun en güzel şarkısı, kahvemin şekeri, içimdeki enerji canım ablam '' şeklinde hitap ederek beni benden aldı. Özlemini öyle güzel ifade etmiş ki her cümlede duygu seli yaşadık. Ben de ona mektup yazacağım, fotograf da koymayı düşünüyorum...
Mektubun yeri ayrı.
Şafak 61...

Daha Ne Olacaktı?

Aklıma gelen başıma geldi en nihayetinde. Annem eve geleli daha bir ay olmadan aldığım kilo : iki. Yuh ya insan üç haftada iki kilo alır mı aq. Çok mutsuzum günlük çok:(
Dikkat etme zamanı :(

9 Kasım 2009 Pazartesi

Fuck You

Lily Allen 'in ikinci albumu It's Not Me, It's You albümününden tüm eski sevgililerime ve de eski sevgili adaylarıma gelsin efenim :)))

Look inside, look inside your tiny mind, then look a bit harder
Cause we're so uninspired, so sick and tired, of all the hatred you harbour
So you say it's not ok to be gay, well i think
You're just evilyou're just some racist, who can't tie my laces
Your point of view is medieval

Fuck you fuck you fuck you very very much
Cause we hate what you do and we hate your whole crew
So please don't stay in touch
Fuck you fuck you fuck you very very much
Cause your words don't translate and it's getting quite late
So please don't stay in touch
Do you get, do you get a little kick out of being small-minded?

You want to be like your father, it's approval you're after
Well that's not how you find itdo you,
Do you really enjoy living a life that's so hateful?
Cause there's a hole where your soul should be
You're losing control a bit
And it's really distasteful

Fuck you fuck you
Fuck you very very much
Cause we hate what you do and we hate your whole crew
So please don't stay in touch

Fuck you fuck you
Fuck you very very much
Cause your words don't translate and it's getting quite late
So please don't stay in touch

Fuck you, fuck you, fuck you
Fuck you, fuck you, fuck you
Fuck you

You say you think we need to go to war
Well you're already in one
Cause it's people like you
That need to get slewno one wants your opinion

Fuck you fuck you
Fuck you very very much
Cause we hate what you do and we hate your whole crew
So please don't stay in touch

Fuck you fuck you
Fuck you very very much
Cause your words don't translate and it's getting quite late
So please don't stay in touch

Fuck you
Fuck you
Fuck you
Fuck you
...

Aylar Sonra...

5 ay sonraki ilk karşılaşma. Hiç beklemediğim bir anda kalabalığın içinde parladı gözüme. Saygıda kusur etmedi yanıma kadar geldi selam vermek maksatlı. Ne sarılıyorsam elin adamına. Ama güzeldi ya özlemişim serseriyi.. Acaba o da beni özlemiş miydi? Aman ne özleyecek kendinden başka kimseyi sevmez özlemez o:)
Ona sarılmak iyi geldi sonradan hüzünlendirse de beni..

Mimlenmişim Ayol

Lavinia, bebegim mimlemissin beni. Büyük bir zevkle cevaplayacagim soruları:)

Dolabını açtığında hangi renkler daha fazla?
Sİyah ve mor tonları...

Alışverişe gittiğinde hangi mağazaya uğramazsan olmaz?
Benim de gittiğim fix mağazalar yok, gözüme kestirdiğim her mağazaya uğrayabilirim.

Kendini rahat hissettiğin giyim tarzı?
Ayakta düz spor ayakkabılar olsun yeter.

Asla giymem dediğin kıyafetler?
Ugg botlar ve vatkalı olan her şey.

Fiyatları gereği ulaşılması zor yabancı markalardan en beğendiğin?
Söylemem reklam olur:) Ama birgün uğrayacağım bebeğim size.

Kitap, film, spor hangisini diğerlerinden daha çok yapıyorsun?
Bugünlerde spor- pilates-yapıyorum ve de kitap okuyorum serviste.

En fazla yatırım yaptığın sektör?
Tartışmasız tekstil sektörü.

Dışarıdayken yemek yemeği en çok tercih ettiğin yerler?
Tellerden kaynaklı dışarda yememeye özen gösteriyorum:) Ama Alin's , Stafilina' da yerim bir şeyler. Aslında Meşhur Söğüşcü Hüseyin Usta'nın söğüşlerini de özlemedim değil...

Enerjim huzurum ben de seni mimledim yavrukuşum:)

6 Kasım 2009 Cuma

Nasıl Kelebekti O Yaw

Bir sey ucuyor siyah bu ne lan böcek mi demeye kalmadan kelebek olduğunu görüyorum ama siyah renk. Elime konuyor falan...
Baktım netten rüya yorumlarına. siyah kelebek şeklinde bulamadım lakin kelebek olarak bir şu yorumu aktarmak istiyorum

''Zenginliğin ve bol şansın habercisidir. Kelebeklerin uçtuğunu gördüyseniz, uzak bir yerdeki arkadaş ya da akrabanızdan hoş haberler alacaksınız demektir. Rüya sahibi kadınsa, sadık bir sevgili bulup onunla evleneceği anlamına gelir. ''

Son cümle beni benden aldı:P

5 Kasım 2009 Perşembe

Kahvaltı Jesti

Bir insan evladı bu kadar mı temiz kalpli olur. Keske baligim da arasa beni. Neyse

Her allahın günü işyerinde yemek üzere evden kahvaltı hazırlıyorum. O da ekmek içine yağlı teneke peynirinden ibaret. Sonra bu tellerden kaynaklı hazırladığım ekmeği yiyebileceğim lokmalar halinde kesiyorum bir poşete koyup işyerine getiyorum ve çekmecemdeki çatalımla onları tek tek ağzıma atıyorum. Şirkettekiler kantinden simit, boğaça neyim alıyorlar. Ben ise kuru ekmek peynir. Lan diyorum bir gün boğaça alayım evden hazırlamayayım da , mübarek mis gibin kokuyor. Sonra aman diyorum git kantine sıra bekle, oradakilere sabahın kör vakti selam ver, yok para ver ,ne gerek var hazırla evinde.
Bugün bir mail geldi kahvaltılarımızı şirket karşılayacakmış. E ne edem şimdi beleş mal baldan tatlıdır. Alıcam boğaçaları bir yicem bir yicem:P
İyi oldu bu böyle alaa...

Peki Bakam Öyle Olsun

Hem bu kadar gözlerinin içi gülsün, sana baktığımda önüne geçilemez bir sırıtma kaplasın suratımı, böyle mutlu mesut olayım. Bir de bir sürü ortak zevklerimiz çıksın konuştukça, boy fizik de eyvallah . Hem de beni arama sorma, yüzüme bile bakma.
Aman yaa, bu sefer bulduğumu sanmadım elbet, bir beklenti içine de girmedim lakin ihtimal varken niye olmadı? Off yine tevekküle veriyorum kendimi vardır bir hayrı...
Güle güle balığım:(

2 Kasım 2009 Pazartesi

Ahmet Abi Yolu Yarıladı Bile

Yavrumun kısmetse 77günü kaldı. Ankara bayağa bir soğuk yapmış dün itibariyle. İzmir bile soğuktu haftasonu. İki haftada bir çarşı izinleri. Bir sürü anı biriktiriyor. Dinlemek için sabırsızlanıyorum... Özledim keratamı...

Biten ve Bitmeye Ramak Kalan Dostluklar

40'lı yaşlara dayandık be yavrular. Arkadaşlık, dostluk kavramlarına hep  önem vermişimdir hala da veriyorum. Bu zamana kadar çok...