29 Ekim 2012 Pazartesi

Rüyalarım ve Anlamları

Bugünlerde gördüğüm rüyalar ve anlamları benim için çok önemli. Ha bu kadar önem vermek doğru mu, değil ama umut dünyası işte. Güzel rüya görünce insan ferahlıyor.
Rüyamda Fatoş bizim işyerinde deli gibi bir sofra hazırlamış. Herkes tabildotları ile sıraya girmiş, yemek alıyor. Ama masanın üzerinde neler neler var, yoğurtlu soslu mezeler, bulgur köftesi, ıspanaklı börekler..
Ben de bu yemeklerden alıyor ve yiyorum haliyle.

Meali; sofra gören, sevinecek ve neşelenecek demektir. Sofra bezi büyük bir sefere, yolculuğa, rahata işarettir.
Ziyafet sofrası görmek hayatının sonuna kadar para derdi çekmemek demektir. Bir ziyafet sofrasına oturmak istediği makama yükselir anlamındadır.
Büyük bolluğa ve huzura işarettir. Kişinin ömrü boyunca sıkıntı çekmeyeceğine işaret eder.

Oh yeahhh:)

Bakalım umarım çıkar yaa güzel şeyler olmaya devam eder hayatımda. Her şeyi hayırlısı..

27 Ekim 2012 Cumartesi

Çalışma Hayatını Hiç Özlememişim

Gerçekten.. Özlediğimi sanmıştım ama yanılmışım. İşsizken iş kadınlarını görüp* Anam ben de böyle giyinsem topuklu ayakkabılarımı eteğimi de gitsem işe oh ne güzel. Bu kumaş pantalonlar etekler dolapta hiç giyilmeden mevisimi geçip rafa kalkıyor..* derken iş dünyası elbiseleri giyip de giyinip süslenip dışarı çıkmaktan ibaret değilmişi hatırlamak zor olmadı.
Çalışmanın tek ama tek güzel tarafı hayatını idame ettirecek parayı sana vermesi. Başka da bir boka yaramıyor. Yok kendini yeniliyorsun yok kendine güvenin geliyor  haa öyle..
Benim param olsa cebimde zaten kendime güvenim gelir, zaten kendimi geliştirmek için bir sürü şey yaparım. Hem iş stresinden uzak hem de zaman bol rahat rahat...

Beni bayram sabahı bunları yazdıran iş ortamımın ta...

Huzur istiyorum arkadaş biraz huzur çok paralar değil, huzur lan..
Olacak ama, bunlar bir sınav yenilmek yok mücadeleye devam.
Gül gibi bir iş en azından bu kadar saçma bir ortamın olmadığı bir iş mutlaka vardır .
İnanıyorum, yani inanmalıyım :)

20 Ekim 2012 Cumartesi

Hayatımdaki Gelişmeler


Oy neredeyse 4 aydır yazmıyormuşum ya la.
Hayatımdaki en önemli gelişme 07.10.2012 tarihinde nişanlanmak diyebilirim. Nişanımız sadece ve güzeldi. Ama öncesi stresliydi nasıl olacak, nasıl gececek telaşı vardı. Ama geçti çok şükür..
Nişandan sonra sık sorulan sorular..
''Düğün ne zaman?''
Ah bir bilsem ne zaman... Umarım çok fazla uzamaz evlenip çoluk çocuğa karışmak istiyorum bir an önce hayırlısı tabi..

İş devam.. Ama yeni iş arama sürecine girdim. Saçma sapan insanlara sırf kıdemliler diye eyvallah çekmemenin sonu istifa sanırım. Bu yüzden de *he* diyip geçmekte fayda var, en azından yeni bir iş bulana kadar.
Huzurlu daha sağlam bir firmaya geçmek istiyorum çalışmalarım başladı. Umarım çok fazla yıpranmadan daha rahat huzurlu bir ortamda çalışmaya devam ederim.


Bakalım bu 4-5 ay önemli benim için. Evlilik hazırlıkları , iş dünyası... Nasıl geçecek neler olacak merak ediyorum.
Dua ediyorum her şey yolunda gitsin ve artık işte huzuru yakalayım diye.

Olacak işte zorla işte:)

Biten ve Bitmeye Ramak Kalan Dostluklar

40'lı yaşlara dayandık be yavrular. Arkadaşlık, dostluk kavramlarına hep  önem vermişimdir hala da veriyorum. Bu zamana kadar çok...