Kahvaltı Jesti

Bir insan evladı bu kadar mı temiz kalpli olur. Keske baligim da arasa beni. Neyse

Her allahın günü işyerinde yemek üzere evden kahvaltı hazırlıyorum. O da ekmek içine yağlı teneke peynirinden ibaret. Sonra bu tellerden kaynaklı hazırladığım ekmeği yiyebileceğim lokmalar halinde kesiyorum bir poşete koyup işyerine getiyorum ve çekmecemdeki çatalımla onları tek tek ağzıma atıyorum. Şirkettekiler kantinden simit, boğaça neyim alıyorlar. Ben ise kuru ekmek peynir. Lan diyorum bir gün boğaça alayım evden hazırlamayayım da , mübarek mis gibin kokuyor. Sonra aman diyorum git kantine sıra bekle, oradakilere sabahın kör vakti selam ver, yok para ver ,ne gerek var hazırla evinde.
Bugün bir mail geldi kahvaltılarımızı şirket karşılayacakmış. E ne edem şimdi beleş mal baldan tatlıdır. Alıcam boğaçaları bir yicem bir yicem:P
İyi oldu bu böyle alaa...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hamal Böreği

Ahmet Abi'den Mektup Var

Aziz Nesin'ce Aşk...