Mimlenmişim Ayol

Lavinia, bebegim mimlemissin beni. Büyük bir zevkle cevaplayacagim soruları:)

Dolabını açtığında hangi renkler daha fazla?
Sİyah ve mor tonları...

Alışverişe gittiğinde hangi mağazaya uğramazsan olmaz?
Benim de gittiğim fix mağazalar yok, gözüme kestirdiğim her mağazaya uğrayabilirim.

Kendini rahat hissettiğin giyim tarzı?
Ayakta düz spor ayakkabılar olsun yeter.

Asla giymem dediğin kıyafetler?
Ugg botlar ve vatkalı olan her şey.

Fiyatları gereği ulaşılması zor yabancı markalardan en beğendiğin?
Söylemem reklam olur:) Ama birgün uğrayacağım bebeğim size.

Kitap, film, spor hangisini diğerlerinden daha çok yapıyorsun?
Bugünlerde spor- pilates-yapıyorum ve de kitap okuyorum serviste.

En fazla yatırım yaptığın sektör?
Tartışmasız tekstil sektörü.

Dışarıdayken yemek yemeği en çok tercih ettiğin yerler?
Tellerden kaynaklı dışarda yememeye özen gösteriyorum:) Ama Alin's , Stafilina' da yerim bir şeyler. Aslında Meşhur Söğüşcü Hüseyin Usta'nın söğüşlerini de özlemedim değil...

Enerjim huzurum ben de seni mimledim yavrukuşum:)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hamal Böreği

Ahmet Abi'den Mektup Var

Aziz Nesin'ce Aşk...