Gerçek Kesitler

Gerçekse yazık olmuş, uydurma ise senaryo için helal olsun.
Dün pilates dönüşü Balçova'da otobüs bekliyorum. Bir kızla tanıştım, daha 19 yaşında benim 30,5 olduğuma inanmadığı için birden kanım kaynadı kıza. Manitasıyla tartışmışlar kafası bozukmuş. Konuşmaya ihtiyacı varmış,- yettim -diyip dinledim kızı. 19 yaşında olmasına rağmen şimdiki çocukla 11 aydır çıkıyormuş, daha önceden de 2,5 yıllık ilişkisi olmuş. Hiç ara vermemiş olsun 15.5 yaşında sevgili yapmış. Vay anasını ben o yaşta sadece okul-ev arasında mekik dokumaktan ve ders çalışmaktan başka bir faaliyet alanım yoktu. Ama çok acayip hikayeler anlattı.
2.5 yıl çıktığı çocuk( aileleri de tanışmış) bir gün sabaha karşı bunu aramış. -Aşkım balım hadi kahvaltıya gel sabah erkenden bekliyorum geç kalma.-demiş( ki bugüne kadar öyle acayip laubali şekilde aşkım ,balım da demezmiş) kız giyinmiş gitmiş sabah çocuğun evine , evin önünde pembe kadın ayakkabıları, kapıyı vurmuş açan yok. Aradan 5 dk geçmiş çocuk pis pis sırıtarak açmış kapıyı. Hoşgeldin demiş, kız odaya bir girmiş ki kadının biri yarı çıplak yatakta geceden kalma malzemeler..
Kız bu olaydan sonra hastanelere düşmüş ailesi de çok üzülmüş, kızın kimseye güveni kalmamış..
Ne kadar psikopatça bir intikam planı..Neden niçin orası meçhul...

Bu yeni çocuk da daha 21 yaşında hayatını yaşamak isteyen bir tip. Normal tabi başında kavak yelleri esiyor, kızın yanında bile gözler fıldır fıldırmış. Kız yaşına göre olgun ciddi birşeyler bekliyor, istiyor, ama karşısındaki daha çocuk...
Ayrılıp ayrılmamak arasında gidip geliyor.
Bir elinde sürekli cep telefonu hiç bırakmıyor sürekli gözü telefonda.

Lan dedim ne dertsiz başım varmış
No man no cry:)

Oh dedim halime şükrettim kıza iktir etmesini hayatını yaşamasına bakmasını, acele etmemesi gerektiğini söyledim vb abla tavsiyelerinde bulundum. Tabi kendi bildiğini okuyacak ,yaşayarak öğrenecek daha da olgunlaşacak ama çok da yıpranacak.

Ne diyeyim umarım iyisi olur herkes için..
Öyle saçma insanlardan korusun yarabbim bizleri :)

Yorumlar

mozik dedi ki…
19 yaşında bir kızın 2.5 sene biriyle ilişki yaşadıktan sonra, akabinde hemen 11 ay ilişki yaşaması....
ya çok gamsız, ya çok güçlü, ya da alışmış detsekli yaşamaya tek başına olmaktan korkuyo..
daha çocuk yaşta böyle ağır şeyler yaşamak o yaşta olgunluk katsada ilerleyen yaşlarda sorunlara en azından pişanlığa sebep olur bence...
bul ablsı o kızı yalnız bırakma yazık..
purplelife dedi ki…
Yazmayı unutmuşum bu 2.5 yıllık psikopat sevgilisi bir ara kız ayrılmak istediğinde ağzını burnunu kırmış kızın.
dövmüş kızı. yuh dedim yaaa
eğer sallamıyorsa harbi acele etmiş yazık dedim zaten.
kız 19 yaşındaydı ama göz cevresidne kırışıklık vardı yawww

yıpranmış tabi..
değmezzzzzzz dedim ama dinlemedi dinlemeyecek yaşayıp görecek benim yaşıma geldiğinde:)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hamal Böreği

Ahmet Abi'den Mektup Var

Aziz Nesin'ce Aşk...