Vardır Bir Hikmeti

Dün yaklaşık bir bucuk ay ara verdiğim pilatese gitmek için elimde spor çantam Bolçava servisiyle düştüm yollara. Sonu hüsran.. Salak Yağmur bana dün ders olmadığını bildirmeyi unutmuş. Kafasını kırıcam onun, bu iki oluyor. Ders Perşembe günüymüş. O gün toplaşıp yeni gelen hocayı da tanımış olacakmışız ve tam ders günlerini belirleyecekmişiz. Bana hatasına karşılık rüşvet olarak -spor tesisimizden yararlabilirsin- dedi ama o kadar sıkıcı ki tek başına koşu bandında koş, duran bisikletin pedallarını çevir. -Yok anacım- dedim -gideyim ben evime paşa paşa Geniş Aile'yi de yakalarım belkim-. Merdivenlerden indim ki dürtülerim beni ayakkabı dükkanına doğru çekti. Gittim bir de spor ayakkabı modelinden iş yerinde de giyebileceğim siyah ayakkabı aldım. Dersin olmadığı gerçeğini kızın bu salaklığını kadere bağlayarak içimdeki agresifliği bastırmaya çalışıyorum ama saat 19 civarı trafiğin en boktan olduğu saatte 1,5 saat sonra otobüsten indiğimde kader kısmet hiç bir şey gözüm görmüyordu.
Markete gittim ekmek neyim alacağım. Hadii hiç sıra olmayan markette sıra var ve kasadaki adam acayip yavaş. Önümdeki çocuk doldurmuş sepetini. Benim elimde iki parça var. Dedim neyse çıkıntılık yapmayayım bekleyeyim. E gerizekalı herif niye sepetini boşalt mıyorsun? Kasadaki adam senin eşyalarını mı boşaltacak, onların hesabını mı tutacak! O kadar sinirlendim ki adamın sepetindeki eşyaları çıkardım hızlıca ,kasiyere yardımcı olarak sıra bana gelmesi için. Ama adam hala mal gibi bakıyor, bir hareket yok. Bir posta da buna sinirlen.. Eve kendimi attığım gibi midemin ağrınını hissettim. Duş al, saçları kurut derken saat 21 'i geçti. Dizi de pij oldu. Demek İstanbul'da falan yaşamaya kalksam o trafik insanların mallığı falan iyice hasta olurdum kesin..
Güya spor yapmaya rahatlamaya gittiğim yerden sinir harbi ve bir çift yeni ayakkbıyla döndüm. Vardır bir hikmet diyelim akıl sağlığımız açısından...
Sinirden mi bilmiyorum pilates yapmış kadar yorgundum erkenden uyudum...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hamal Böreği

Ahmet Abi'den Mektup Var

Aziz Nesin'ce Aşk...