Araba İçinde Pusuya Yatanlar

Sabahın 06.40'ında servise doğru yürüyorum yere bakaraktan. Yerde iğrenç balgamımsı bir şey gördüm ve haliyle yüzümü buruşturdum ,hatta kendi kendime söylendim . Yürümeye devam ederken kafamı bir kaldırdım ki arabanın içinde pusuya yatmış şerefsiz bana bakıyor. Bu ne sinsiliktir arkadaşım yaa. Ben orda kimse yok diye söyleniyorum kendi kendime, yüzümü o hale sokuyorum. Senin orada olduğunu bilsem bu toplara girmezdim. Salak bir duruma düşmüş hissettirdi beni. Genelde sabahın kör vakti ya da hava karardıktan sonra piyasaya çıkar bu denyolar. O yüzden siz siz olun etrafta kimse yok diye aklınıza bir şey gelip dışınızdan küfür etmeyin, kendi kendinizle konuşmayın ,yani saçmalamayın her an pusuya yatmış bir dingil bir köşe başında pis pis gülerek size bakabilir...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hamal Böreği

Ahmet Abi'den Mektup Var

Aziz Nesin'ce Aşk...