Kontes ve bebeleri










Yazlıktaki Kontes ve bebelerinden görüntüler efenim.. 2 dişi, 2 erkek yavrusu var. Geçen sene yine doğurmuş Kontes zillisi. Yavrusunu çok sevdiler diye onu kıskanıp sakat bırakmış. Bu yüzden bu yeni yavrularını severken ondan da sevgimizi esirgemiyoruz. Süt verme seansını yakaladık annemle birlikte, hemen kayda aldım foto ve videosunu çektim. Erkekler daha irice, dişiler biraz küçük kalmışlar.Hepsinin rengi farklı, hepsi de çok ama çok sevimli...

''Fortis et liber''

Yorumlar

ENERJİ dedi ki…
Kontes ve bebelerine bayıldım:=)
ihsan dedi ki…
ooooooy :D

Şahaneymiş bunlar :) Kontes zillisi hakikaten de Tayyip'i dinlemiş, en az 3 enik yapmış :D ama her sene her sene olmaz ki; arada nadasa bıraksın bünyeyi, kıyamam :)
purplelife dedi ki…
Dogru diyorsun diskdünya, dogur dogur nereye o kadar o da bir can degil mi:)

Enerjim ben de hastasi oldum yavrularin...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hamal Böreği

Ahmet Abi'den Mektup Var

Aziz Nesin'ce Aşk...