Bir Şeyler Hep Eksik Kalacak

Bebeğim bir karar vermişsin, bu da yetmemiş bunun üzerine bir de yemin etmişsin.
Seninle sohbet etmek, gecenin bir yarısı karşı apartmanda abuk subuk hareketler yapan genci izleyip ne yaptığını tahmin etmeye çalışmak ve bir türlü bulamamak, yemek yemek, balkon sefası yapmak hepsi hepsi çok güzel. Ama kahve falı bakma rituelimizi niye hayatımızdan kaldırdın? Bu olmadan bence hep bir şeyler hep eksik kalacak..

Seni anlıyorum rahatsız olmanı... Önüne gelene fal bakarsan eninde sonunda olacağı buydu onu da biliyordum. Seçici davranacaktın bebeğim .Bir bana bir Eylem'e bakacaktın falı , sen gittin hiç görmediğin insanlara bile fal baktın. Aldın olumsuz enerjileri, en niyahetinde noktayı koydun. Benim ve Eylem'in enerjisi ancak pozitif olurdu sana.

Ne yapalım alışacağız bu yeni duruma, ben kendi falıma bakmaya çalışırım ne edelim:)

Yorumlar

honeybunny dedi ki…
nası yani...fal olmıycak mı bundan böyle???olmazzz..olamazzz..kabul etmiyorum.
purplelife dedi ki…
walla öyle bir açıklaması oldu kendisinin hatta gecen hafta bi bakıyor la bana dedim de bu kararından haberim oldu. Eğer bak sana bakar bana bakmazsa basarım Çiğli'yi:)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hamal Böreği

Ahmet Abi'den Mektup Var

Aziz Nesin'ce Aşk...