Tatil Afrodizması 1

Hareket ediş yeri İzmir yerine İstanbul olunca tatil yöresi seçiminde alternatifler azalmıştı. Mesela Bodrum -Marmaris oradan en az 13 saat sürecekti, bu yüzden İstanbul-İzmir arasında bir yer olsun dedim ve Ayvalık Sarımsaklı'yı seçtim tatil yöresi olarak. Sarımsaklı'ya daha önce gitmiştim. Mükemmel bir sahili ve tertemiz bir denizi var. Amaç da bol bol denize girmek ve dinlenmekti zaten ve Sarımsaklı bu amaca gayet uygundu.
Gerçe görmek istediğim yer Antalya özellikle Olimpos olmasına rağmen İstanbul'dan Antalya maddi anlamda göçerticekti beni ve en önemlisi de Temmuz ayında orada nefes dahi alinamayacak derecede nem ve sıcak olduğu bilgisi beni direkt Antalya fikrinden vazgeçirdi. Sonra bir araştırdım İstanbul- Sarımsaklı 8.5 saat sürüyormuş. Oha dedim ama ne yapalım arkadaşımı Sarımsaklı diye heveslendirdikten sonra bir kaç dönme çabalarım olsa da arkadaşımın bu dönme girişime karşılık -dövücem artık seni -tehditlerinden sonra onu yarı yolda bırakmak istemedim.
Neyse efenim, Nalanım'la ( benim çok çok sevdiğim bir arkadaşım olur kendisi hem üniversiteden hem de eski işyerinden arkadaşım) onla buluştuk Sarımsaklı otogarında.. Nalan İzmir'den sabah yola çıkacağı için ben epey geç bir saatte hareket ettim İstanbul'dan. Orda çok fazla beklemeyim diye... Fakat tersi oldu Nalanım adeta uçarcasına geldi Sarımsaklı'ya ve beni yaklaşık bir saat bekledi.
Otogara indiğimde etrafa bakındım bakındım hatun kişi yok ortalıklarda. Acaba yanlış yerde mi indi, ne oldu diye aradığında WC'de olduğunu öğrendim. Onu bekledim bir kaç dakika, işini bitirmiş mutlu bir ifadeyle karşıladı canımcım beni.


Devamı yarına...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hamal Böreği

Ahmet Abi'den Mektup Var

Aziz Nesin'ce Aşk...