Zenginin Mal Varlığı İle Züğürdün Bunu Muhabbetinin Geneline Yayması

Etkili bir başlık yazacağım derken canım atasözünün de içine ettim ya neyse. Efenim, çok doğru bir sözdür o ki bunu bizzat yaşamımda uyguluyorum.'' Zenginin malı, züğürdün çenesini yorarmış.'' Geçenlerde bir takım zengin insanların kulak misafiri oldum (Evet aynı ortamlarda olabiliyorum hiç sohbetim olmasa da ,belki suyundan bulaşır lan)

Konuşma1:
Zenginx'in bir diğer Zenginy ile telefon konuşması.
Zenginx: Bak 18 Mayıs günü izin alıyorsun, bloke ediyoruz günleri benim Çeşme'deki yatta takılıyoruz , pazartesi akşamına da parti veriyoruz tamam mı kesin geliyorsun..
Zenginy: ....( Artık ne diyor benim için çok mühim değil)
Zenginx: Tamam canım bekliyorum bak tekrar haberleşiriz, hadi öptüm byesss.

Konuşma2
Başka bir Zenginx'in telefon konuşması: Ya kızım elbisenin fiyatı 70lira bedava, ama bedeni kalmamamış bitmiş... Ha onu mu ben yeni aldım indirimini bekleyemedim valla dayanamadım aldım.

Alırsın tabi o kadar maaş alsam ben de.. Yok lan ben onlar gibi takılamam ben yine giderim dar sokakta içerim şarabımı , starfucksa falan gitmem yine, şaşmam Asmaaltı'ndan, yaşam şeklimi değiştiremem. Batar bana oraları, o insanlar daral getirir...
Mutluyum ben halimden. Azıcık aşım, kaygısız başım olsun yeter ki. (Optimizme bağladım sonunda ama, zengin değiliz diye ağlayacak halimiz yok ya ...)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hamal Böreği

Ahmet Abi'den Mektup Var

Aziz Nesin'ce Aşk...