Sıkı Takibindeyim




En son Cemil İpekçi ile ex-sevgilisi Bekir Çoşar'ın ilişkisini takip ettiğimde sene 2005'ti. Sonraki hiç bir ilişki benim dikkatimi çekmemişti ta ki Nejat işler'le Berrak Tüzünataç'ın ilişkisini öğrenene kadar. Kızcağız aşkından diziyi bilem bırakmış dönmüş İstanbul'a sevgilisinin dizinin dibine. Yani tamam benim de Nejat gibi bir sevgilim olsaydı her allahın günü onla olmak isterdim o ayrı da kariyerimi de düşünmeden edemezdim. Gerçe kızın illa ki para kazanayım gibi bir derdi de yok, arkasına bile bakmadan bırakabiliyor işini.( Zenginlik işte) Aşkın büyüklüğünü hep birlikte göreceğiz değer mi acaba canım diziyi bırakıp dizi fanlarını ağlatmaya( diziden ölüm nedeniyle ayrılmış çünküm) ya da Nejat ne kadar sürdürebilir bu ilişkiyi?
Takibindeyim...

Not: Nette birlikte çekilen fotolarını şöyle bir inceledim de Nejat İşler adeta mutluluktan uçuyor gibi görünmekte ve benim sinirimi bozmakta. Lan...............
Neyse mutlu olsun yeter ne yapalım, sevmek onun her daim mutluluğunu istemektir:P

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hamal Böreği

Ahmet Abi'den Mektup Var

Aziz Nesin'ce Aşk...