Bin Bir Gece ( Büyük Final)



Nihayet bölüm sayısıyla birlikte saçmalama katsayıları artan artık tanıtım müziğini duyduğumda bile kumandayı bana çölde su gibi aratan, Halit Ergenç'in gözümdeki karizması eksilere indiren dizi sezon finalini verecekmiş.

Oysa bundan 2 yıl mı 3 yıl mı hatırlamıyorum önceki ilk bölümleriyle ne kadar bağlamıştı beni kendisine. Şehrazat'ın hikayesi olsun, çocuğun hastalığı , para bulma yolunda her şey mübahtırdan hareketle tek gecelik aşka biçilen ev parası değerindeki miktar, o dizideki çocuk bile sevimli gelmişti gözüme.
Diziyi uzatacağız derken saçmaladıkça saçmaladılar, beni dizi izlemekten bile soğuttular. Bir tek Aşk-ı Memnu'yu izliyorum şu an. Avrupa Yakasını da bıraktım, denedim dün ama olmadı yine.
Neyse sonmuş, bitiyormuş. Tekrarlarını vermeye başlamazlar umarım.

Her şey tadında güzel sevgili dizi severler...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hamal Böreği

Ahmet Abi'den Mektup Var

Aziz Nesin'ce Aşk...