Kaçma Davranışları

Öğrenciyken ders çalışmaya başlamadan önce çok olurdu bu kaçışlar... şimdileri de sabahın 05.55'inde kalkacağımdan kaynaklı erken uyumam gerektiğinden uyumamak için evde ne iş varsa yapıyorum. İş yoksa bile çıkarıyorum. Misal vermem gerekirse, yatağımı hazırlıyorum, dişlerimi fırçalıyorum, tuvalete giriyorum. , bakıyorum yerde ekmek kırıntısı var yeri gırgırlıyorum. kilim dışındaki yerlerin ıslak mendille tozunu alıyorum. Mutfaktaki bardakları düzeltiyorum. Sonra giyeceğim kıyafeti hazırlıyorum, kıyafet seçerken bakıyorum dolaptaki eşyalar alt alta üst üste onları düzenliyorum hem de renklerine göre ayrı ayrı.Yorulmak bilmiyorum hala uykum gelmiyor artık saat 12'yi geçince kuzu kuzu yatakta yatış pozisyonunu alıyorum. Ne zaman uyku bastırırsa kaderimize uyuma moduna geçiyorum. özellikle tatil gününü iş gününe bağlayan günlerde çok sık tekrar eden bir durum oldu bu. Uykusuzluk sayesinde mutfak ,elbise dolabım tertemiz; işe maymun gibi gelsem de...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hamal Böreği

Ahmet Abi'den Mektup Var

Aziz Nesin'ce Aşk...