Herkesi Aptal Yerine Sokan Gelin Adayı

Geçtiğimiz Cuma Esra Erol'un programına bir kadın çıktı. İzmir'den geliyormuş adını şimdi hatırlamıyorum. 41 yaşında, bir kez evlenmiş, 12-13 yıl önce çok kısa sürmüş , ayrılmış, çocuğu yok.
Hayat hikayesini '' 1999 Gölçük depreminde İzmir'den ailecek misafirliğe gittiğimiz Gölcük'te tüm ailem hayatlarını kaybettiler, ben ise yaralı kurutuldum.'' diye anlatmaya başladı. Ağlıyor tabi anlatırken. O anlatıp ağlıyor, ben evde onu izliyorum ağlıyorum, kalbim sızlıyor.
Annemle ''kadere bak'' diyoruz.''Kalk sen İzmir'den git, orada deprem olsun , aileni orada kaybet. Hayat işte. Hayatı ne kadar zor. Allah yardımcı olsun, İnşallah çok mutlu olur ''diye dualara başladık.
Hatta annem bugün güne gittiğinde komşulara da anlatmış kadını.
Anam bugün Esra Erol'un programında bir öğreniyoruz ki tüm bu hikaye kadının senaryosuymuş. Kadın ailesini hayatından sildiği için böyle bir yalan uydurmuş.
Hey Allah'ım yarabbiim, nasıl bir insansın sen?
Psikolojik yardıma ihtiyacı olduğu çok belli. Bizi de saf yerine koydu,onun için kalbim ağrıdı benim. Anasını satayım televizyondaki insanların hikayelerine bir daha inananın....


Ahanda bu da görüntüsü...
http://tvarsivi.com/player.php?y=1&z=2012-02-20

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hamal Böreği

Ahmet Abi'den Mektup Var

Aziz Nesin'ce Aşk...