Gözümde Arpacık Çıktı:(

Cumartesi uyandığımda sol gözümde bir şişlik vardı. Saf gibi -çok uyudum ve gözümün üzerine yattım sanırım- diye o gün geçiştirdim. Ertesi gün aynı şişliğin gözaltına kadar devam ettiğini görünce elim ayağım boşaldı. Bende göz fobisi var sanırım. Yani mesela biri bana- gözümün içine baksana bir şey kaçtı - dese bakamam o göze yakından. Kendi gözüme bile damla damlatamam.
O kadar diş teli tedavisi gördüm. Sağlam dişim çekildi, o teller her ay sıkıştırıdı, inanılmaz acılar yaşadım ama doktora hep tek başıma gittim, hiç de korkmadım. Ama gözden çok tırsıyorum ve önemli sonuçta göz bu abi Allah korusun bir bozulsa tedavisi yok, kör oldun..
3 gün sonra bugün doktora gitmeye karar verdim. Dün geceden Buca Ssk'dan randevu almıştım. Ne güzel sistem yıllardır hastaneye gitmediğim için teknolojiyi gelişmiş buldum, istediğin gün, saat, doktorunu seçiyorsun. Hastanede saatlerce beklemek yok artık.
İşsiz olduğum için gelir testi yaptırmıştım ama gereği yokmuş. Meğerse babamın emekli sigortasından bakılıyormuşum. Bu olaya da ayrı bir seviniyorum.
Gittim içeride bir kız vardı ne bileyim doktor sandım, beni bekletti, habire telefonuyla msj çekiyor. Ne biçim bir doktor bu diye düşünürken yaşça daha büyük bir kadının odaya girmesiyle o paçozun orada bir çalışan olduğunu anladım. Zaten şaşırmıştım onun doktor olabileceğine , telefonunu elinden bırakmıyor. Saçı başı düzensiz. Kıyak iş, bütün gün oturup telefonuyla, pc ile takılıyor. Bulamadık öyle kıyak bir iş..
Neyse doktor *ne şikayetiniz vardı bayan* dedi? ''Bayan mı'' komiğime gitti. Sol gözümü gösterir göstermez* arpaçık* dedi. Yakından bakmak için bir makineye yaklaştırdı beni. Bir de gözüme dokundu,nasıl acıdı. Dedim -biraz korkuyorum da ben-.
*Korkunun ecele faydası yok* dedi kadın. Kimbilir bu yaşına kadar ne vakalar görmüştür, benimle dalgasını geçti. Napayım hayatımda ilk kez arpaçık çıkıyor.
İç ve dış arpacık diye ikiye ayrılıyormuş. Benimki içte, iltihapı görünmüyor. Bu daha ağrılı olurmuş. Vücudun direnci düştüğü zaman ortaya çıkıyormuş. Geç yatıyorum kitap okuyorum ondan mı acep yaw. Artık erken yatmaya gayret göstereceğim ve tabii daha sağlıklı beslenmeye.
Doktor bir merhem ve damla verdi. Merhemi akşam yatarken süreceğim, damlayı günde 4 kez gözüme damlatacağım. Bir de sabah akşam kulak pamuğu ile sıcak kompleks yapacakmışım göz altına. Kaynayan çaydanlık yardımıyla pamuğu ısıtıp deriyi ,yakacak şekilde değil tabi, o bölgeye 10 dakika boyunca masaj yapacağım.
Bu bir de iltihap şeklinde dışa vurabilirmiş. Geçse bile 15 gün devam ettirmem lazım bu işlemleri.
Allah daha büyük dert vermesin. Ne yapalım...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hamal Böreği

Ahmet Abi'den Mektup Var

Aziz Nesin'ce Aşk...