Yine Elektrik Hezeyanı

Annem hala eve dönmediği için akşam yemeklerini genelde kahvaltılık ve makarna tarzı yemeklerle geçiştiriyorum. Dün iş çıkışı dedim yufka alayım bir de patetes kayanatırım, patetesli börek yapar; çayla sıcacık evimde duşumu da yaptıktan sonra huşu içinde bir akşam geçiririm. Servisten indim alışverişimi yaptım, bizim sokağa bir girdim ki yarısı aydınlık yarısı karanlık. Tabii ki bizim ev karanlıklar içindeydi. Bir ay içerisinde ikinci kez yaşanılan vaka neticesinde tepemin tası çok fena attı. Arıza diye bulduğum numarayı arıyorum, cevap veren yok. Kime şikayet etsem, yarın ne yapsam ne etsem diye de sürekli düşünüyorum. Dedim inat ettim duşumu da yapıcam, böreğimi de. Hayır iş ,kariyer ,aşk konuşarında bu kadar hırslı olsam başarıdan başarıya sekeceğim ama bu sadece konu yemek olunca işe yarıyor. Patetesleri ocağa koydum ,onlar kaynarken daha fazla bekleyemeyip ikerim böyle hayatın ızdırabı diyerek banyoya girecekken geldi mal elektrik. Hayallerimi gerçekleştirdim akşama dair. Neymiş efenim :İnandığın şey senin gerçeğindir. İnandım ve oldu :))

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hamal Böreği

Ahmet Abi'den Mektup Var

Aziz Nesin'ce Aşk...