Aşk-ı Memnu- 17.12.2009'daki bölümünden

Adnan en nihayetinde Bihter'e ayar verebilmiştir. Ardından Nihal'in ve en son Behlül'ün kendince verdiği ayar sayesinde artık Bihter'e -ne oluyo la sana kendine gel- diyen birileri olmuş tümünün de aynı güne denk gelmesiyle en sonunda gözlerinden akan bir kaç damla görebilmişizdir.
Sait adamım ya kökünü kurtuacak Ziyagiller'in. Hemen de Süleyman Bey'in güvenini kazandı. Bu hafta eve de yerleşti mi yasak aşkı da kısa sürede öğrenmiş olur zaar.
Bihter kahvaltıda Firdevs'e pis pis bakmaya çalışmış ve yine becerememiştir. Nasıl başrol oyuncusu bu Beren kötü kadını hiç iyi oynayamıyor bir de eşek kadar para alıyor bölüm başına, içim gidiyor yaaa...
Adnan'ın durumu gerçekten acınacak halde. Sen koskoca yalının sahibi ol, kıçıkırık bir kadın gelsin seni göt kadar odada yatmaya mahkum etsin, hem de sana çemkirsin. Adnan'ın *eh yeter artık, bura benim evim benim yatak odam git sen nerede yatarsan yat *demesini iple çekiyorum.
Ayrıca Nihal sütyen olarak ne giyiyorsa aynsından ben de istiyorum. Ne lan öyle ne mucizeler yaratılıyor iççamaşırı dünyasında...
Son olarak Behlül'e sesleniyorum. Tamam yeter ağlama artık gözler kan çanağına döndü uzun boylu erkeklerin kısa boylu kızlardan hoşlanması önermesini doğru çıkarmana uyuz oluyorum ve lütfen saçını kestir bebeğim...

Yorumlar

Diana dedi ki…
valla Behlül sizi duydu sanırım kestirdi saçlarını :))) sevgiler
purplelife dedi ki…
Selam Diana,
gerçekten öylee , söylene söylene kestirdim saçlarını ama sonuç mükemmel yaw:)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hamal Böreği

Ahmet Abi'den Mektup Var

Aziz Nesin'ce Aşk...