Diş Tellerimle 3. Ayımız

Diş tellerimizle birlikteliğimizin 3. ayını da tamamlamış bulunuyoruz. Geçen sıkıştırma operasyonunda canımı bayağa bir acıttıydı ama olsun seven ne yapmaz. Acısına katlanıyorum. Beni asosyalliğe itse de aşkları bile erteletse de bekliyorum sabırla. Sanırım en az bir üç ayımız daha var. Düzelme var elbet. Ama istediğim düzeyde değil. Daha zamanı var zaten. Fotoğraflar mı yok artık, o en son. Önce -sonra şeklinde yayınlayacağım..
İnsan alışıyor tabi belli bir süreden sonra. Ama sabır gerektiren bir şey. Bazı fedakarlıklar gerektiriyor. Mesela her allahın günü içtiğim türk kahvesini içmiyorum. Braketleri sarartıyor diye. Kontrole yakın içeceğim, o da braket yenilendiği için. Yoksa sapsarı dişlerle gezmek daha da eziklik yaratıyor. Şimdik kahve içmediğim ve her yemekten sonra fırçaladığım için fena gözükmüyor. Bu ay çift lastiğe geçildi, ve üst taraftaki tel daha kalın imiş. Öteki aya görüşürüz canım bakalım bu ay değişiklik ne düzeyde olacak?
Sabırla beklemedeyim...

Yorumlar

ENERJİ dedi ki…
Canım 3.ay olmasına rağmen bence büyük ilerleme var.Süper olucak:))
purplelife dedi ki…
Sağol bebiş, her gün gördüğüm için son bir aydır özellikle ilerleme yok gibi geliyor bana ama. Bakalım ,sabır...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hamal Böreği

Ahmet Abi'den Mektup Var

Aziz Nesin'ce Aşk...