10 Aralık 2009 Perşembe

İki Rüya Birden

Sevgili günlük, bugün yine beni etkilen iki rüya gördüm. Bir yoldan geçmem gerekiyor. Akşam vakti yolun biraz ilerisinde topraklar yığılmış yer de toprak zaten ve karanlık oradan geçersem ilerde evler ve lamba var. Ama acayip tırsıyorum karanlık diye ve bir adam görüyorum ondan da korkuyorum ( Lan şimdi aklıma geldi geçen elektrik kesintisindeki taciz falan mı bilinçaltımı etkiledi, neyse devam edeyim) Yolun başında durmuş ne yapsam acep diye düşünürken bir çift görüyorum karı koca olabilir yanlarında golden köpekleri var. Ahanda diyorum onları takip edeyim ve onları izliyorum. Onlar farklı bir yoldan geçiyorlar daha uzun ama güvenlive aydınlık. Hatta onlarla bir ceyizlik dükkan gibi bir yere geliyoruz. Bu kadarını hatırlıyorum. Hatun tombiş ,sevimdi uzun düz saçlıydı( dün wipe outta yarışan kızdan esinlendim sanırım .)

Yorumu: Sevgili purplelife kızım şu an riskli belki de cesaret göstermen gereken ama başına bir iş de gelebilecek bir dönemeçtesin. Ama sen bu yolu denemeyi değil birilerinin de sayesinde uzun meşakatli ama güvenli yolu tercih edeceksin, sonunda da evlilik var her ne kadar damat adayını göremediysen de ceyizlik eşya buna delalettir:)

Sonra abi ofisteyiz nası kalabalık iki gruba ayrılıyor gibi insanlar. Biz bilmem ne grubundayız ama ben bir ara dışarı çıktığım için konuya tam hakim değilim. Hatta biri soruyor grubun ismi ne diye söyleyemiyorum. Ama Uğur Mumcu ile başlıyormuş( Bu da geçen gördüğüm kitaptan esinlenmedir.) Sonra telsiz telefon dağıtıyorlar ben de alıyorum. Nereme sokcaksam. Sonra tek sıra halinde duruyoruz. Ne bileyim ya burdan sonrasını da hatırlamıyorum. Buraları çok anlamsız olmuş tam uyanmaya yakındı sanırım.Bu rüyam yorumlanamayacak kadar saçma..

Hiç yorum yok:

Biten ve Bitmeye Ramak Kalan Dostluklar

40'lı yaşlara dayandık be yavrular. Arkadaşlık, dostluk kavramlarına hep  önem vermişimdir hala da veriyorum. Bu zamana kadar çok...