Meğer Sigara İçmeyen Arkadaş Canmış

Özellikle soğuk havalarda sigara içmeyen arkadaşlarımın kıymetini bir kez daha anladım.
Ülen senin yüzünden kıçım, ayağım, bacağım her bir yanım dondu. Neymiş hanfendi kahvenin yanında sigara içmeliymiş yoksa kahve içemezmiş. Yaşın gelmiş 35'e , sigara içeli olmuş 17 yıl, hastalıklar baş gösterecek, hadi kendine zarar veriyorsun benden ne istedin!
Buz gibi havada dışarılarda oturdum kaç saat. Montumun fermuarını bir santim bile açamadım, elimi cebimden çıkaramadım, ayaklarımı nereye koyacağımı şaşırdım.
Benim sigara içmeyen can arkadaşlarla dalga geçtiğimz- haha salaklara bak sigara uğruna dışarıda kıçları donuyor- dediğimiz tiplerden oldum.
Eh ne yapalım kırk yılda bir gelmiş katlandık arkadaş uğruna. Başkası olsa hayatta oturmazdım o soğukta dışarıda, bir de azınlıkta kaldım anacım, herkes sigara içiyor. Bir de duman bana doğru geldi.
İnşallah hasta olurlar, doktor *sigara içersen ölürsün* der ,onlar da sigarayı bırakmak zorunda kalırlar. Ama onlara hiçbir şey olmasın,sağlıklı yaşasınlar.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hamal Böreği

Ahmet Abi'den Mektup Var

Aziz Nesin'ce Aşk...