Dişi Kedilerin Dramı

Hay o erkek kedilerin Allah cezasını versin. Hayvan da olsa bir canlı annesini...
Yeni öğrendim, bu hayvan aleminde özellikle kedilerde çok yaygınmış ensest ilişki.
Arka bahçemizde bundan 3 sene önce bir tekir kedi ve dişi yavrusu vardı, onlara yiyecek veriyorduk. Bu yavru büyüdü ve bir erkek yavru meydana getirdi. Sarı kedi. Sarı çiyan.
Geçen yaz bir baktım bak Mart ayı falan da değil ha bildiğin Mayıs olmuş, bu sarı çiyan annesinin tepesinde. Annesi dediğimiz kedi de aslında çirkef, çığırtkan bir şey. Mesela mutfak camını açmaya görelim bir bağırmalar bir ''bana yemek verin lan allahsızlar ''nidaları. Yeter ki sussun diye yemeğinden veriyorsun, o derece arsız. Bu cazgırın hakkından geliyor lan hem de yavrusu diye nasıl moralim bozuldu o görüntüden sonra . Resmen içime oturdu. Anneme anlattım *yok o başka sarı kedi onun daha önceki eşi* dedi.
*Oh be* dedim rahatladım.
Aylar geçti yine Mart ayı geldi bir baktım bu sarı kedi yine bizimkinin tepesinde. Bizimki öflüyo pöflüyo ama yok tepesinden indiremiyor şerefsizi. Sonra bir baktım bunlar çifleşirken başka sarı kedi geldi yani aslında onun kocası olan yani tepesindeki ve geçen yazdaki de kendi öz yavrusuymuş.
Allah cezanı versin senin evlat gibi.
Ne güzel kedileri sevmeye başlamıştım, ama şu an erkek kedilerden nefret ediyorum.
Annem de kızdı sabah bu anne olanı seviyoruz çünkü. Arsız falan ama seviyoruz işte, bir baktık yine tepesinde yavrusu. Annem dayanamadı, su attı bunlara ,hala bana mısın demedi erkek pij.
Of ya yazarken bile moralim bozuluyor. Bitsin artık Mart ayı, her gün bahçede bu görüntüyü görmekten gına geldi!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hamal Böreği

Ahmet Abi'den Mektup Var

Aziz Nesin'ce Aşk...