Etme Bulma Dünyası

Karma diye bir şey var. İyilik yap iyilik bul. Kötülük yaparsan da bir gün dönüp dolaşır senin başına o kötülük dolanır. Gerci özel hayatımda olsun, iş hayatımda olsun benim canımı benim suçum yokken acıtanların dünya gözüyle ceza çektiklerini, ahımın tuttuğunu görmedim.
Ama bugün aldığım bir haberle ahanda dünya gözüyle benim canımı acıtan birinin cezalandırılmasını duydum.
İşten çıkarılırken bana işten çıkarıldığımı dünyanın en doğal ve normal haberini bana veriyormuş gibi mesela'' Bugün hava 20 derece purplelife, şeklinde veren hatta bu haberi vermeden önce o şıllık insan kaynakları uzmanı ile şakalaşan, üniversite eğitimi olmadığı halde hatta hanzonun tekiylen koca şirketteki bölgenin ikinci adamı konumuna getirilen adam da işten çıkarılmış. Orası ona da kalmadı. Çıkarılma nedeni de bayağa bir götürmüş şirketten.
İşten çıktıktan sonra benim gibi sadece işsizlik maaşına tamah etmeyeceği zaten küpünü doldurduğu malum da ben bunu da duydum ya ona da kalmadı ya o şirket ... Allah diyorum. Allah hep mazlumun yanındadır.
Yaradana hayran yaradana yaradana yaradana kurban yaradana yaradana:P

Yorumlar

Şahin Şirin ERDEM dedi ki…
gözünüz aydın.. habere biz de sevindik.. kurnaz pis insanlar bazan daha iyi konumlara gelebiliyorlar daha zengin olabiliyorlar.. ama bence insan olmanın mutluluğunu yaşayamıyorlar...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hamal Böreği

Ahmet Abi'den Mektup Var

Aziz Nesin'ce Aşk...