İrade Testi

Geçen ay kendime irade testi uygulamaya karar verdim. Sevdiğim şeylerin keyfini anlamak için de güzel bir deneyim bu. Aralık 4 itibariyle kırk gün boyunca Türk kahvesi içmemeye, alkol almamaya, sigara içmemeye ( zaten kırk yılda bi tane yakardım şu an dumanından bile nefret ediyorum.) karar verdim.
28 gün oldu.

Bir de Aralık 13 itibariyle kol kaslarımı çalıştırıyorum. O da 40 günlük test. Her gün yapabilecek miyim testi.
Evet gerçekten çok bol zamanım var:)
Ama onca günden sonra içeceğim Türk kahvesinin tadından alacağım zevki düşünemiyorum...

Yorumlar

ENERJİ dedi ki…
O keyfi benimle yaşamaya ne dersin? güzel arkadaşım:)
purplelife dedi ki…
Tabiyki bebeğim. Zaten 40 gün sonra içeceğim kahvenin yeri içeceğim kişi de özel olmalı.Ocak'tan sonra inş. bebişim:)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hamal Böreği

Ahmet Abi'den Mektup Var

Aziz Nesin'ce Aşk...