Herkes Satış İşi Yapamaz

Yeni yeni huylar edindim a dostlar. Bijuteri ( aq 38 kez yazdım doğru yazım şeklini bulmak için) dükkanlarından çıkmaz oldum. Yeni yılda dedim kendime hediye alayım bir hediye alanımız olmadı ...
Neyse bir yüzük denedim şöyle büyükçe benim parmaklar da ince . Yüzüğü beğendim ama parmağımda büyük durdu. Oradaki satış danışmanı kıza fikrini sordum. *Biraz büyük durdu.* dedi. -Haklısın- dedim ben de öyle düşünüyordum. Kız *yok bence gayet hoş durdu , hem büyük yüzükler bu sene moda* dese kesin alacaktım.
İkinci olarak ;taşlı yüzükler vardı. -Bu yüzükler de fena değil ama bunların taşları zamanda düşer- dedim. Kız* evet taşlar düşebilir* dedi. *Yok bunlar gayet kaliteli ,düşmesi mümkün değil* dese yine kesin alacaktım. Çünkü kafaya koymuşum bir yere yeni yılda kendime yeni yüzük alacağım. Ama dürüst satış danışmanı kız sayesinde saçma sapan takmayacağım ya da bana yakışmayan sadece almış olmak için alacağım bir yüzük almaktan kurtuldum.

O kız bence satış dışında başka bir iş yapmalı. İstisnaları geçiyorum ama satış demek palavra demek, karşındakini kandırmak demek.. Sana göre değil bebeğim o iş. Gerçe memleketimde kaç kişi uzmanlık alanında layık olduğu işte çalışıyor ki...

Yorumlar

elfin dedi ki…
birde kendi yalanına diğer müşterileride ortak etmeye çalışan satıcılar var. "bakın sizcede yaakışmadı mı?" göz var nizam var ne diyim herkesin kendi zevki dedim.
purplelife dedi ki…
Bana sorsa valla ben doğrudan ne hissediyorsam söylerdim. Yakışmıyorsa yakışmıyordur.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hamal Böreği

Ahmet Abi'den Mektup Var

Aziz Nesin'ce Aşk...