Biten ve Bitmeye Ramak Kalan Dostluklar




40'lı yaşlara dayandık be yavrular.
Arkadaşlık, dostluk kavramlarına hep  önem vermişimdir hala da veriyorum. Bu zamana kadar çok güzel sandığım dostluklar oldu hiç bitmeyecek sandığım. Kimileri hala devam ediyor hep devam etsin istiyorum. Asla bitmez demiyorum çünkü ne zaman asla olmaz dediğim her şey başıma geldi.
Üniversite yıllarından dostluklarım vardı bazısı ihanet yüzünden bitti. Ne kadar yıkıcıydı ama çoktan geçti onun sızısı. Zaman meğerse ilaçmış. Fotoğrafına denk geldiğimde hiç yüreğim sızlamıyor bile, kalbim hızlı hızlı çarpmıyor. Hiç bir şey hissetmiyorum.
İş hayatından dost sandıklarım vardı. Çok değer verdiğim, çok güzel kalbi var dediklerim. Onlardan da geride bıraktıklarım oldu. Ya da onalr beni bıraktı bilemiyorum. Hala nedenini de anlayabilmişliğim olmasa da . Kabullenmek mutluluktur biraz da, kaderci olmak da yararlı oluyor böyle süreçlerde.
Demek ki hayatımda yerlerinin olmaması gerekiyordu diyorum. Böylesi benim için daha iyiydi. İlk başlarda canını acıtıyor hayatlarınızdan çıktıklarını gördüğünüzde. Kalbiniz acıyor, bazen gözyaşı bile dökebiliyorsunuz benim gibi duygusal biriyseniz.
Sonra sonra duyarsızlaşmaya başlıyorsunuz bu gidişlere ve yine bir fotoğraflarına denk geldiğinizde artık sizi aramamaları canınızı yakmıyor ve yine o bildik son  hiç bir şey hissetmiyorsunuz. Ne öfke , ne kırgınlık. Sıradanlaşıyorlar.
Şimdi de bitmeye ramak kalan bir dostum var.
Hayatlarımız farklı şekillendi. Önem sırası verdiğimiz şeyler farklılaştı.
Aranmamak canımı yakıyor. Elimden gelenin fazlasını yaptığımın rahatlığı içindeyim. Aramaksa aramak, sormaksa sormak. Ama bunun karşılığını görmüyorsam bu da biter ağa. Sonuçta gururum da önemli, kendi kişiliğim. Onu ezersem mutlu olamam.
Yine hayırlısına bağlayacağım ama ne yapayım doğrusu da bu ki.
Bakalım zaman neler gösterecek. Kaybeden beni kaybeder zaten bu da onlara yeter diyerek yazımı çok mütevazı bir şekilde noktalıyorum :)

Bir ömür boyu sürecek, iyi yürekli dostluklar yaşamak dileğiyle..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hamal Böreği

Ahmet Abi'den Mektup Var

Aziz Nesin'ce Aşk...