Müşteri Hizmetleri Güya

Babamla Adsl bağlantısı için Ptt'ye gittik. Telefon babamın adına kayıtlı olduğu için adam düştü benim için yollara. Yürüme mesafesi ile 25 dakika sonra PTT Müdürlüğü binasına geldik ki orada tadilat yapıldığını gördük. Geri döndük, postaneye gittik, tadilat yapılan binanın arka tarafında gecici bir yere taşınmış müdürlük. Hadi o yolu tekrar yürüdük neyse efenim nihayet ttn net müşteri hizmetlerinin olduğu yere vardığımızda memur bozuntusu denilen varlık başını öne eğmiş uyuyordu. Evet gerçekten uyuyordu!

Merhaba diye uyandırdık hatunu, adsl başvurusu yapacağımızı ve seçenekleri kampanyaları öğrenmek istediğimizi belirttik. Elimize bir kağıt tutuşturup incelememizi söyledi, sözleşmeyi imzatmak için* kaleminiz var mı* diye sordu. Bir kalemi yokmuş!
Babamla çeşitli şakalar yaparak kızı canlandırmaya, güldürmeye çalıştıysak da o karşımızda- nerden geldiniz ne güzel uyuyordum- modunda somurtup durdu.
Kampanya hakında bir soru soruyoruz bize *söyledim ya biraz önce, demin de söylediğim gibi * tarzında cevaplar vermeye başladı.
Ağzını burnunu kıracaktım gerizekalının. Babama bile öyle cevaplar verince *tamam bir şey sormuyoruz, yürü baba ben öğrenirim* dedim.

Telekom artık özelleşti, bu salağı nereye şikayet edebilirim?

Milet dışarda iş ararken ben de dahilim buna bu gül gibi işini nefret ederek yapıyor, sonucuna da katlanmalı, başkalarının bu işi layığı ile yapabilecek kişilerinin hakkını yememeli...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hamal Böreği

Ahmet Abi'den Mektup Var

Aziz Nesin'ce Aşk...