Yağmurun Tutsaklığı

Yağmur hele şuanda yağan yağmur tam bir bereket tanımlaması.
Ama evde olan ( okul, çalışma hayatı olmayan) ben gibiler için de tutsaklık.
Bugün annemin günü vardı hani bir ay önceden sözleşilen günlerden. Tarih belli 28 Aralık 2010 Salı günü altın kızlar bizde toplanacaklar. Ben de kesin dışarıda olacağım o gün.
Ama planlar yolunu şaşırdı ve ben evden çıkmadım. Birilerine seslendim işleri planları varmış, tek başına da çıkamadım yağmur hiç dinmedi. Kaderde kızlara börek, tatlı, çay servisi yapmak evi bulamayan için de yağmurda ıslanmak pahaaına dışarıda çıkıp onu Kısmet Market'in önünden almak eve getirmek ve Powerturk eşliğinde camdan yağmuru izlemek de varmış.
İyi ki evdeymişim aslında bugün. Sağol evren...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hamal Böreği

Ahmet Abi'den Mektup Var

Aziz Nesin'ce Aşk...