Aç Açına Uyumak



''Yaz geliyor, silkelen ve kendine gel'' ideasını feyz alaraktan girdik bir yola dostlar. Platestir, abur cuburu kesemesek bile minimuma indirmektir, özellikle akşam yemelerine dikkat etmelerdir aldı başını yürüdü. En son platesten sonra o kadar zorladım kendimi yoruldum emeklere yazık olmasın diyerek eve geldikten sonra yemek yemedim. Ama nasıl gerginim ,annem bir şey diyor hemen alınıyorum -niye tüp bitmiş mesela niye suyu doldurmamış şişeye- şeklinde saçma sapan şeylerle kadına çıkışlarımın olduğunu ve bunun açlık nedeniyle sinirlerin gerginliğinden kaynaklandığını fark ettiğim an -hadi bana eyvallah ben yatayım uyuyayım bari yoksa daha fazla germeyim ortamı- diyerek yattım. Annemin yorumu: Oh yemeğimi yedim, gayet huzurlu ve mutluyum. Tamam ben de mutlu olmak istiyorum ama şişman bir mutlu değil.

Allah kimseyi aç bırakmasın yarabbim, çok zor çok...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hamal Böreği

Ahmet Abi'den Mektup Var

Aziz Nesin'ce Aşk...