Affetmek...




Hayatımıza düşüncelerimizle yön verdiğimize ve düşünceler doğrultusunda bizi mutlu eden ya da bizi hasta eden şeylerle karşılaştığımıza inanıyorum. Hayatımda çok önemli yere sahip olan Louise Hay 'in '' Düşünce Gücüyle Tedavi'' kitabında bununla ilgili çok güzel örneklemeler de mevcut.

Sevdiklerimizin ihanetine uğrarız, ya da sözleri davranışları karşısında kırılırız, üzülürüz. ve belkide kavgayla ilişkimizi sonlandırırız. Onu affetmediğimiz için içimizde hep kin, nefret, intikam alma gibi duygular barındırarak yaşamaya devam ederiz. Bu duygular bizi her geçen gün daha da yaralar.Bu yüzden yine bu tarz insanları hayatımıza çekeriz.

Oysa ki o kişiyi/kişileri affetsek çok şey değişebilir hayatımızda..

Kitapta çok hoşuma giden bir düşünceyi alıntı yapmak istiyorum.

Tekrar etmemiz gereken cümle şu: İstediğim kişi olmadığın için seni affediyorum ve seni evrene doğru sonsuzluğa uğurluyorum.

(Kaybol:) Yok bu benim eklemem.)

Affetmek bize yapılan davranışlara katlanmak değil, affetmek bunu bize yapan kişileri hayatımızdan çıkarmak ve sonsuzluğa uğurlamak.. İçimizde kin nefret barındırmadan..

Bunu yaptım, yapıyorum da , oldukça etkili. Denemeye çalışmak bile bir aşama...

Hadi kolay gele:)

Yorumlar

ENERJİ dedi ki…
Evet evet affetmek yüceliktir.Affedelim:))
Çok içten, çok güzel yazı.. Tebrikler..

Ayrıca tembellik yapma, daha sık yaz izmirli:)
purplelife dedi ki…
Ewt enerjim affettim gitti zaten:)

Digital Sevgi Kelebeği, yazmak istiyorum da önüme engeller çıkıyor. mesela evdeki bilgisayarım bozuldu böyle işyerinde öğle aralarında nereye kadar yazılır:)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hamal Böreği

Ahmet Abi'den Mektup Var

Aziz Nesin'ce Aşk...