Salsa...



Dün arkadaşım Hande ile buluştuk. Kendisi 2006'da gittiğim kurstan arkadaşım. Balık burcu ve çok pozitif sürekli gülümsüyor hayata ve çevresine... Onunla çok güzel diyalog kurabiliyoruz . Bazen hiç durmadan saatlerce konuşabiliyoruz. Önce yemek yedik sonra türk kahvelerimizi içip fallara baktık. Onun salsa dans gecesi vardı Kordon'da bir barda. Oraya gidecekti beni de davet etti. Bugüne kadar salsaya hiç ilgim olmadı. Önce -yok gelmeyim eve gideyim- dedim ama sonradan -saat daha erken bir bakar eve dönerim- diyip gitmeye karar verdim. İyi de öyle yapmışım. İki saat kadar salsa gecesindeydim.

Orada gösterilere katılan profösyonel dansçılar da vardı, onları izlemek bile büyüleyiciydi. O kadar güzel dans ediyorlardı ve dans ederlerden o kadar mutlulardı ki , ben de dans etmek istedim salsa hakkında hiç ama hiç bilgim yokken. Hatta ilk dansımı da ettim. Kötüydüm ama çok zevk aldım. Partnerimin ayağına bassam da dönüşleri biraz yapabildim ve de çok zevkliydi. Belki salsa kursuna bile başlayabilirim.

Dans insanı tüm stresinden arındırıyor ve mutlu ediyor.. Herkese tavsiye ederim. En azından önyargılı olmadan denemekte fayda var.. Belki çok iyi salsa dansçısı olabilirsiniz:)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hamal Böreği

Ahmet Abi'den Mektup Var

Aziz Nesin'ce Aşk...