Erkek Çocuğuna Hediye Almak

O kadar şeker pembeli, morlu, dantelli iki karış boyundaki minyatür elbiselerin, fuşya pembesi, tüylü montların yanında o kadar renksiz , sıkıcı durur ki erkek bebelerin giyim eşyaları, insanı alışverişten soğutur.
Ne bileyim böyle minik şeyler göze sevimli gelir ama yok anacım beğenemiyorum bir türlü. Arkadaşımın bebeği 1 yaşına basacak, ona hediye almaya çıktım, tam 2,5 saat dolandım. Artık pes edip eve dönüyordum ki sokak arasında daha önce hiç görmediğim bir mağazaya da dalmamla- Allah acıdı sanırım bana- istediğimi bir anlamda buldum ve hediyesini aldım yavrucağın.
El kadar elbiseler de nasıl pahalı anlatamam. Kendime elbise denedim, başka bir mağazada. O bile daha ucuzdu. Yazık bir de 3-4 ay giyebilecek yani sadece hangi yaş ve mevsimi için aldıysan o zaman zarfında giyecek yani3 -5 aylığına. Acıyorum o yüzden fazla para verilmesine.

Umarım kızım olur ya, erkeğe alışveriş yapmak bile sıkıcı.Hayırlısı tabi.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hamal Böreği

Ahmet Abi'den Mektup Var

Aziz Nesin'ce Aşk...