Rüyamda Engin Altan Düztayan'la


Vay anasını arkadaş yaa, nerden girdi ki rüyamda. Güya Engin'ciğim İzmir'deymiş. Bana sarkıyor ayol. Şirinyer'deyiz, Tansaş'ın önünde. O esnada kız arkadaşı geliyor ve bunun bana sarktığını gördüğü için trip atıp gidiyor. Ben de diyorum- koşsana kızın arkasından, yanlış anladı - *Yok yaw* diyor, beni öpmeye çalışıyor . Ben de tırsıyorum, öptürmüyorum ha:)

Sonra zaten *arkadaşlarla buluşacağım* diyip gidiyor yanımdan. Yüz bulmadı tabi.

Lan yazarken geldi aklıma. Dün tvde bunun sevgilisini göstermişlerdi, *ayrıldınız mı *diye sormuşlardı. Kız- yok öyle bir şey- demişti. Ordan girdi herhal rüyama.

Çekici adam ama.. İzmir'e gelirse bir kere öptürürüm ama yanaktan:)

Yorumlar

Denise Pluton dedi ki…
Bu yorum yazar tarafından silindi.
purplelife dedi ki…
Geç şekerim buyur yol bile veririm Ben mehmet'e takılıyorum( Günsür dememe gerek var mı?:)
Adsız dedi ki…
şey bende geyşa arıyordum...
hazır Shibumi'yi okumuşken...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hamal Böreği

Ahmet Abi'den Mektup Var

Aziz Nesin'ce Aşk...