Yemenin Sonu Yok...

Korkunun üzerine gittim ve haftalar sonra nihayet tartının üzerine çıktım. Sonuç beklediğim gibiydi: Yazdan beri aldığım kilo :3.
Hayır ne bekliyordum ki pantolon ve eteklerim dar gelirken ,basen bölgelerinden kastırırken 2 kilo daha vermiş olmayı mı! Hasta olduğum için yediklerime dikkat etmedim, spor da yapamadım düzenli olarak. Sonuç bu.
Off ya niye yiyip yiyip kilo alamayanlardan değilim sanki...
Çok mutsuzum çok...
Tek keyfim yemek , ona da snır getireceğim mecburen. Sınırlamasam bile gönül rahatlığı ile o yemeği yiyemedikten, o tatlıları götüremedikten sonra nerde kaldı hayatın anlamı...

Not: Korkunun üzerine gitemeye karar vermemde yazın bikinili olarak denize girerken çekildiğim videoyu izlemem neticesinde basen bölgesindeki fazlalıklarla karşı karşıya gelmem- ki o zaman 2 kilo daha zayıftım- etkili oldu.
Offffffffff!!!

Yorumlar

tarçın dedi ki…
öf yaa rejim yapmak kadar sıkıcı bir şey mi var??o güzelim tatlıları,pastaları yiyemedikten sonra öfffff anlıyorum seniiii
purplelife dedi ki…
Hayatımda hiç rejim yapmadım.
dikkat etme diyeyim.
ama o da başlı başına baskı
offffffff

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hamal Böreği

Ahmet Abi'den Mektup Var

Aziz Nesin'ce Aşk...