Ekşi Sözlükteki İlk Çaylaklığım

Way anasını bugünleri de görecekmişiz, ilk karmam olan Sakallı Tavernacı olduğum yetmiyormuş gibi bugün öğrendiğim kadarıyla 24'üne kadar lanetlenmişim:)
İyi iki kez aynı şeyi yazmışım hayır gambazlayacağına bana uyarıda bulunsa gerizekalı. Bak beni bu mübarek günde günaha sokuyor o gambazlayan kimse. Ha seri halinde eksi puanı dayayan .bneyi de anmadan da edemiyorum. Yok kimseyle muhattap olmayacağım bundan sonra, birilerine yüz vermeyince eksiyi basıyorlar anlamıyorum bu kompleksli insanları...

Hayırlısı olsun...

Yorumlar

hirondelle dedi ki…
evet ya cok guldum ben buna. neyse dis telli ve dovmeli citirlara doneyim ben :p
purplelife dedi ki…
Ben seni bir güldürcem aklın başına gelecek, kirlangıc mısın nesin hadi uç ecnebilerin yanınaaa
hadi anca gidersin:P
hirondelle dedi ki…
ucuyorum zaten arkadasim kiskandin mi? ehehe sozluk formatini ogrenelim once. gerci ben de baslarda yilda 1 caylak oluyordum dikkat et temelli ucma :p
purplelife dedi ki…
Ne kıskanıcam seni, arkadaşın değilim hem ben senin. Sozluk formatını hatim ettim merak etme hem artık kimlerle muhattap olacagimi ya da olmamam gerektigini biliyorum lakin sen sana sisko dedigim icin verdigin seri eksilere son ver yeter.
hirondelle dedi ki…
aaa paranoyak ayol. isim gucum yok dunyanin te bu ucundan senin entarilerinle mi ugrasacagim. etraf fransiz kaynarken baska is mi bulamadim kendime peee
purplelife dedi ki…
Paranoya yaptınız la beni:)
ne biçim tatilmiş arkadaş bitmedi bi türlü ay olcak peeeh
hirondelle dedi ki…
nazar etme ne olur calis senin de olur. gordum ki avrupali ve tay hatunlar dovme konusunda basarili. tay hatunlar dis teli konusunda da iyiler. khmer hatunlarda para olmadigindan dovme ve dis teli yaptiramiyorlar galiba. boyle de sosyolojik gozlem yaparim...
purplelife dedi ki…
O kadar uzağa gitmene gerek yoktu İzmir'e gelmen yeterliydi , aradığın ya da orada görüp de hayran olduğun kriterlerde bi hatun tanıyorum:)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hamal Böreği

Ahmet Abi'den Mektup Var

Aziz Nesin'ce Aşk...