Yüzdüm Yüzdük Yüzdüler

Haftasonu yazlıktaydım. Boğazım acıyordu hafiften ama cumartesi günü deniz dalgalı da olsa dayanamadım denize girdim. Babamla yaklaşık yarım saat yüzdük. O hasta halimden eser kalmadı adeta. Su tüm negatif enerjimi almıştı. Pazar günü ise deniz; -hasta olduğun halde beni hirçın ve agresif halimle kabul ettin al sana bunun armağanı- der gibi dümdüzdü.( Mubalağa sanatında sınır tanımam:P) Ufak bir dalga bile yoktu. Bu durgunluk, sessizlik beni korkutmadı değil. Acayip tedirgin oldum, sadece kulaç sesi duyuluyordu ama sonradan korkumu yendim, bunda babamın yanımda olması da etkili tabii.

Babam paso hedefler belirleyip yoruldum ben çıkıyorum dediğim zamanda beni ikna etti.Hedeflere doğru yol aldık. Önce birinci duba ,sonra ikinci, sonra kayıklar ve sonra hareket noktamızda görmeye zorlandığımız uzaklıktaki dubaya kadar gittik. Ben geri dönerken aynı kulaç hareketleri ve aynı hızla yüzdüğüm için hiç zorlanmadım. Hiç nefes nefese kalmadım. Toplamda bir saate yakın yüzmüştük.
İnsan kandini daha zinde hissediyor spor neyim yapınca. Denizde laylaylomdan ziyade yüzmeyi herkeslere tavsiye ederim.

Yorumlar

ENERJİ dedi ki…
Tebrikler canım:)Dubayı dubai okudum yanlız:)ha ha ha:)
purplelife dedi ki…
Sağol canım sanki dünya rekoru kırmışım gibi yazmışım di mi hehe...
Dubai mi oraya da gideriz bir gün belki, eğik adam gitti biz mi gidemicez hıh:P

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hamal Böreği

Ahmet Abi'den Mektup Var

Aziz Nesin'ce Aşk...