20 Temmuz 2009 Deep Purple İstanbul Kuruçeşme Arena Konseri



Canım ciğerim Deep Purple 'ımın İstanbul' da Don Airey, Steve Morse Ian Gillan, Roger Glover,Ian Paice ile belki de görebileceğim son konseri 20 Temmuz 2009'da İstanbul Kuruçeşme Arena'da gerçekleştirecek.Bu haberi ilk duyduğumda önce tansiyonumda bir yükselme oldu, sonra heyecandan direkt istek dışı tırnak yeme eğilimine giriştim. Ülen ben değilmiydim bundan bir kaç ay önce hayallerim arasında Deep Purple konserine gitmek yazan şahsiyet. Ahanda ayağıma olmasa bile İstanbul a geliyor canlarım. Daha ne olsun..

Konserin İstanbul'da Pazartesi günü olması, bilet fiyatının önlerde 160, ayakta 92 lira olması benimle gelecek en az benim kadar istekli bir tek kişi bile olmamasına rağmen gitmeyi hayal ediyorum.Hayalinde bile heyecandan ölüyorum. 4 aydan daha az bir zaman kaldı konsere.
Oy oy...
Çok istiyorum çoooooooooooook...

Yorumlar

Adsız dedi ki…
Yazar cok tesekkurler...

Selamlar Burcu
purplelife dedi ki…
Selamlar:)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hamal Böreği

Ahmet Abi'den Mektup Var

Aziz Nesin'ce Aşk...