Spor Yaptıkça Kilo Alıyorum






Yaklaşık 2 aydır spor yapıyorum ve yaklaşık 3 yıldır doğru düzgün spor yapmıyordum. Spor yapmadığım süre içinde tartıda'' hım ne güzel pek bir oynama yok'' diye sevinsem de meğer zaten az olan kas oranım iyice gitmiş, sadece yağlar kalmış. Çünkü yaklaşık 56 kilo başladığım sportmen hayata iki ay sonra 57.3 olarak devam etmekteyim.
Ne oluyor lan diye moral bozukluğu içinde takılırken, eşim yine bilimsel olarak açıklamalarda bulunup beni rahatlattı.
Kas oranı arttıkça vücut ağır çekermiş. İnternette 65 kilo olup benden ince görünen insanlar var çünküm her yeri kasla dolu. Fotoda tam olarak ne demek istediğim anlatılmış.
Ah ah her taraftan 2-3 cm incelsem bana yeter. Millet 60 kilo verir ben 4 kiloyu veremiyorum boğazımı tutabilsem...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hamal Böreği

Ahmet Abi'den Mektup Var

Aziz Nesin'ce Aşk...