Bir Kedi Gördüm Sanki

Bugün rüyamda bütün gün kedinin tekiyle uğraştım durdum. Bizim eve girmiş ben kediyi kovalıyorum,o da bana trip atıyor salona geçiyor, ışığı yakıyor. Oradan çıkıyor. Ben odaya geçiyorum kapıyı kapatıyorum, zorluyor kapıyı.( Biraz korku filmi gibi buraları.) Kapının altında boşluk varmış, oradan geçiyor. O boşluğu bir şeylerle kapatıyorum kapı şişiyor , yine geçip yanıma geliyor. Uyandığımda -salak kedi- diye söylenip duruyordum, rüya olduğunu anlayınca da rahatladım.

Rüya yorumlarında kedi sevenler için iyi, sevmeyenler için kötü diye yorumlanıyor ama ben kedi seviyor muyum sevmiyor muyum ben de bilmiyorum, tam aradayım bu konuda.Uğursuzluk diyorlar yorumlarda, düşman falan. Anneme anlattım -sıkıntıdasın sanırım- dedi ama ben geçen gün kahvaltıya gittiğimizde dibimde duran ve ben yiyecek bir şeyler attıkça havada kapar gibi zıplayan ,yanıma yanaşan, bu yüzden de hafiften korktuğum kedi nedeniyle olduğunu düşünüyorum. Hemen bilinçaltıma işler zaten, hele ki bu kediyse.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hamal Böreği

Ahmet Abi'den Mektup Var

Aziz Nesin'ce Aşk...