Kilo Verebiliyormuşum



En son da spordur kilo vermektir kafayı takmışım, bunlarla ilgili yazmışım. Hala  aynı yerdeyim ama galiba bu sefer işi çözdüm.
Tabi bunun için önce kararlı ve iradeli olmak gerekiyormuş.
Yaş ilerledikçe kilolarla kademeli olarak artmaya başladı.
Ama nasıl sinsi sinsi çaktırmadan. Anam bir baktım ki tartıda hiç görmediğim kilodayım.
Boy 1,69-- 1,70 arası bir şey. Ortamlarda 1.70 'im diyorum :)
Kilom 58.9 olmuştu. Bir çok kişiye göre normal bir kilo, ama bana göre değil. Hep fit olma üzerinde duran bir kişiye göre çok kötü.
Kilonun %70'i alt tarafta toplanıyor. Hiç bir elbise etek pantolonun içine giremez hale geldim. Ve hayatımda ilk kez diyet yaptım.
Asla yapamam dediğim bir şeyi daha yaptım.
3 mayıs'ta başladım. Önce telefondaki uygulamaya yediklerimi yazdı. Günlük 1200 kaloriyi geçmeyecek şeyler yemeye başladım. Tatlıyı günde bir parça %70 bitter çikolata yemeye indirgedim. Hamur işi yemedim ekmeği çok azalttım. Protein ağırlıklı beslenmeye başladım.
Sonuç harika  Bir maşallahınızı alırım :)
Günce kilom 52.4
Ütopik hedefim 50'ye inmek. Ama böyle de iyi. Zaten şu anda bile eski giydiğim eşyalar bile bol geliyor.

Tabi amaç kiloyu koruyabilmek.
Şu anda spor yapabiliyorum diyet de öyle uygun ortamım var. Ama bu şartlarım değişirse nasıl olur bilemiyorum. Ama bu emeklerin boşa gitmesini istemem.

Bu arada uzun zamandır görüşmediğim bir arkadaşımla görüştüm verdiğim 6 kiloyu fark etmedi. Söyleyince şöyle alıcı gözüyle bakınca fark etti.
Ülen ben de bunu anlamıyorum nerdeyse boynuma ben kilo verdim yazacağım, kimse fark etmiyor ya la.
Oysa basen ve kalçalardan nerdeyse 7 cm inceldim.
Neyse bakalım inşallah bu kiloyu koruyabilirim.
Zor işler..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hamal Böreği

Ahmet Abi'den Mektup Var

Aziz Nesin'ce Aşk...