Pilatesle Yeni Yeniden




Of anam ne kadar hamlamışım a dostlar! Yaklaşık 2 aydır pilates yapıyorum ama mesela 4 gün ara vereyim ve o aradan sonra pilates yapayım hemen hareketlerde zorlanıyorum.

Ne zamandır kalça basen çalışıyordum hemen toparlanma oldu ama istediğim düzeyde henüz değil. Yediklerime çok fazla dikkat etmediğim için istediğim düzeye biraz zor gelirim o ayrı.. Eşim her zaman aynı bölgenin çalıştırmanın yanlışlığından bahsetti. Kısa bir araştırmadan sonra da söylediklerinin doğru olduğunu gördüm. Ben de bugün karın ağırlıklı pilates yaptım. nasıl mı yapıyorum? Ebru Şallı'cığım sağ olsun onun DVD'lerinden yararlanıyorum. Şu an en sevdiğim kankam :) Reklamını da yaptım hatunun neyse..

Karın hareketlerini epeydir bu kadar yoğun yapmadığım için şu an kendimi acayip yorgun hissediyorum.

Yaza kadar her taraftan 3 cm incelsem yeter bana ...

Of bir de tatlıyı kesebilsem...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hamal Böreği

Ahmet Abi'den Mektup Var

Aziz Nesin'ce Aşk...