Hayatımdaki Gelişmeler


Oy neredeyse 4 aydır yazmıyormuşum ya la.
Hayatımdaki en önemli gelişme 07.10.2012 tarihinde nişanlanmak diyebilirim. Nişanımız sadece ve güzeldi. Ama öncesi stresliydi nasıl olacak, nasıl gececek telaşı vardı. Ama geçti çok şükür..
Nişandan sonra sık sorulan sorular..
''Düğün ne zaman?''
Ah bir bilsem ne zaman... Umarım çok fazla uzamaz evlenip çoluk çocuğa karışmak istiyorum bir an önce hayırlısı tabi..

İş devam.. Ama yeni iş arama sürecine girdim. Saçma sapan insanlara sırf kıdemliler diye eyvallah çekmemenin sonu istifa sanırım. Bu yüzden de *he* diyip geçmekte fayda var, en azından yeni bir iş bulana kadar.
Huzurlu daha sağlam bir firmaya geçmek istiyorum çalışmalarım başladı. Umarım çok fazla yıpranmadan daha rahat huzurlu bir ortamda çalışmaya devam ederim.


Bakalım bu 4-5 ay önemli benim için. Evlilik hazırlıkları , iş dünyası... Nasıl geçecek neler olacak merak ediyorum.
Dua ediyorum her şey yolunda gitsin ve artık işte huzuru yakalayım diye.

Olacak işte zorla işte:)

Yorumlar

ENERJİ dedi ki…
Hayırlısı olsun.Mutluluğun daim olsun bebeğim:)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hamal Böreği

Ahmet Abi'den Mektup Var

Aziz Nesin'ce Aşk...