Arpacık Ameliyatı

Aklıma bile gelmeyen şey başıma geldi. Bundan 3 ay önce çıkan arpacık, merhemler ve damlalarla geçmeyince doktor en son ameliyat önerdi. Ben ki gözüme elimi sürmeye korkan kişi gitti ameliyat oldu. Vay be insanın başına yaşadığı sürece her şey gelebiliyormuş.
Ameliyatı anlatayım biraz da içiniz açılsın:)
Giydirdiler yeşil önlüğü, yeşil boneyi , yeşil terliği. Yatırdılar ameliyat masasına. Önce gözünün altına iğne vuracağız dediler ki ne iğneymiş kardeşim. Acısından ahlayıp vahladım. Onun ardından gözünü açıkta tutacak ve kapağı kıvıracak bir aparat taktılar, göze sürekli ışık geliyor bu arada.
Doktor- evet şimdi sıkacağız irini - dedi ki orada acıdan yine inlemeye başladım. Kistleşmiş mübarek. 5 dakikalık ameliyat bana 5 yıl sürdü. Resmen sinirimden acıdan ağladım. Doktor beni teselli etmek için elimi tuttu. Canım doktorum, onun sayesinde ikna oldum zaten ameliyata.
Sonra bandajladılar gözümü, ama ben ağlamaya devam ettim. Annem beni o halde görünce kadının kalbine iniyordu.
Bir saat kadar bekledim, doktor tekrar kontrol etti, kanama durmuş mu diye baktı. Sonra eve döndüm. Saatte bir buz kompleksi yaptım, tabi babam yardımcı oldu ben uzandım paso. Krem de sürdüm gözüm şişti bir de hafiften kanadı. O gün doğru düzgün uyuyamadım.
Ertesi gün kontrole gittim ,doktor badajı çıkardı. Her gün gözüme sabah ve akşam olmak üzere iki tane merhem sürdüm. Şimdi ameliyattan sonraki 11. gün. Pazartesi kontrole gideceğim. Morluklar geçti ama şişlik hala var. Umarım irin tamamiyle geçmiştir. Pazartesi önemli benim için.
Allah kimsenin başına vermesin, şu anda bile hala çok fazla bilgisayar kullanamıyorum, kitap okuyamıyorum , gözümde ağrı oluşuyor.
Umarım tekrarlamaz ve bir daha Allah yaşatmaz.
Sağlıklı günler diliyorum herkese. Bu hayatta sağlıktan değerli hiçbir şey yok.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hamal Böreği

Ahmet Abi'den Mektup Var

Aziz Nesin'ce Aşk...