Suskunlar

O nasıl fragmandı ya, resmen psikolojimi bozdu. Değil diziyi izlemek, bu ilk görüntülerini izlemeye bile tahammül edemedim.
Çok mü düşündünüz bu tarz ağır psikolojik, şiddet içerikli bir dizi yapmayı?
Rtük'e sesleniyorum, lütfen böyle şiddet içerikli dizileri yayından kaldırın artık. Bu toplumun, çocukların daha eğitici programlara ihtiyacı var.
Zaten töre cinayetleri, kadın ölümleri, terör tavan yapmış. Kalkmışlar böyle şiddet içerikli bir dizi yapmışlar yayına da saat 20'de koymuşlar. El insaf ya!
Ama sözlükten gördüğüm kadarıyla dizi acayip beğenilmiş. Sizin zevkinize .ıçayım. Tamam oyuncular super ona bir şey demiyorum ama dizinin içeriği şiddet dolu!
Ülen Kıvanç Tatlıtuğ'u bile dizisi şiddet içeriyor diye izlememişim.
Duyduğumda çok hoşuma giden bir cümle vardır.
Şiddetin kendisini izlemek bile şiddettir.
No violence! diyorum başka da bir şey demiyorum.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hamal Böreği

Ahmet Abi'den Mektup Var

Aziz Nesin'ce Aşk...