Ağlamaktan Haaberleri İzleyemiyorum

Abi bir tane mi iyi haber olmaz bu memlekette. Zaten dün şehitlerimize ağlamaktan gözlerim şişti. Bugün bir açtım televizyonu, şehitlerin cenaze töreni. 10 saniye dayanabildim gözlerim doldu.Bir baktım tüm kanallar aynı haberi veriyor. Bir tek Foxtv daha önce başladığı için 3. sayfa haberlerine geçmiş. Zaten haberlerinin yüzde 80'i bu haberlerden oluşuyor. Orada da trafik kazaları haberleri yine ağlayan insanlar. İçim daraldı yemin ederim, resmen haberlerden kaçıyorum artık. Ya oturup hepsini izleyeceğim ama yarım saat boyunca ağlayacağım ya konu başlıklarını gazeteden okuyacağım , çok derine inmeden geçeceğim.
Ne olur artık güzel haberler görelim, duyalım...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hamal Böreği

Ahmet Abi'den Mektup Var

Aziz Nesin'ce Aşk...