İnsanların İkiyüzlülükleri

Beni bilen bilir, açıksözlülüğümle tanınırım. Sevmediğim bir insanı da seviyor gibi yapamam ve onunla aynı ortamda bulunmamak için de elimden geleni yaparım.
Evet özel hayattan kolay insan silebilecek kişilerdenim.
Allah bana şükür ediyorum ki iyi insan kötü insan kimdir bunu görebilecek bir göz vermiş.
Bana kötülük edebilecek insanları hemen hissedebiliriyorum ve onları hayatımdan uzaklaştırıyorum.
Arkasından defalarca konuşmuş birinin evine gitmek... Bu bana göre değil. Yazık karşı taraf da onu çok seviyor. Saflık işte.. Onlar adına üzülüyorum hala onun gerçek yüzünü göremedikleri için...
Ha beni aramadıkları , benim msjlarıma cevap vermedikleri için de saf arkadaşlarıma kızmış olabilirim, ama ne yapalım beni önemsemeyeni ben bitiririm... Defalarca şans verdim hep ben arayacağım onlar aramayacak. Yok öyle bir şey....
Bu yıl ki burç yorumumda da çıkmıştı yakın bulduğunuz bazı insanları hayatınızdan çıkaracaksınız diye. Doğruymuş.

Neyse 3-4 kişiyle de yola devam etmek güzel neyse ki beni benden çok seven bir sevgilim de var, Allah onları hayatımdan eksik bırakmasın. En büyük duam da bu.
Sizi seviyorum gerçek dostlarım , Allah sizi hep yanımda var etsin. Tabii ki sevgilimi de...

Yorumlar

ENERJİ dedi ki…
Amin gulümm:)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hamal Böreği

Ahmet Abi'den Mektup Var

Aziz Nesin'ce Aşk...