Çikolatayı Bırakmak


4 gün önce gerçekleştirdiğim eylem. Pazartesi baktım kotlarımın içine sığamıyorum hemen harekete geçtim.
Hergün kahvenin yanında, çayın yanında yediğim çikolata, un kurabiyesi, browni bana basen ve kalça olarak geri döndü. Önce çikolatayı bıraktım. Ha yeterli mi? Tabii ki hayır .Tekrar yürüyüşe başladım. Soğuk neyim demedim sardım atkımı, giyindim kat kat ve 7 km yürüdüm. 4 gündür böyle devam ediyor ve bırakmayı da düşünmüyorum.
Ha çikolata meselesinde ise tamamiyle bırakmak gibi bir şey sözkonusu olamaz tabi. Çİkolatasız hayat namümkün.Ama haftada bir kez ve ölçülü yemek şartıyla tadından mahrum kalmayacağım.
Ne güzel lan çok iradeliyim.
Darısı denyo sigara içenlerin başına...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hamal Böreği

Ahmet Abi'den Mektup Var

Aziz Nesin'ce Aşk...