2011 Hedeflerini Değerlendirme

Maddeler halinde inceleyelim.
-Fotograf makinesi almak ve bol bol fotoğraflar çekmek: Sevgilimin fotograf makinesi var ve bol bol fotolar çekildik zaten. İzmir, İstanbul, Antalya, Didim.
- Sevdiğim, huzurlu, mutlu olarak çalıştığım işi yapmak: İşte bu henüz gerçekleşemedi. 2012 hedeflerine eklenecek.
- İngilizceyi ilerletmek: Bu alanda da çalışamlara daha yeni başlayabildim, bu da 2012 hedeflerine eklenecek.
- Sinema ve tiyatro aktivitelerini çoğaltmak: Eh fena değildi ama daha da çoğaltılabilir.
- Daha çok spor yapmak: Bunu, bu sene fazlasıyla yaptım.
- Tam bana göre dediğim insanla olabilmek: Tam bana göre bir sevgili buldum daha ne olsun.
- Belki yeni bir dövme daha yaptırmak,( Buna tam karar verebilmiş değilim.): Bu da tamamdır.
- Daha çok kitap okumak: Bu da tamamdır.
- Seyahat planları yapmak: Bu sene o kadar çok
gezdim ki ,bu madde de tamamdır.
- Günlük tutmaya düzenli bir şekilde devam etmek: Bu da tamamdır.
- TEGV'de tekrar görev almak: Bunu yapmadım.
- Kaş'a en az bir kez daha gitmek ve oradaki bisiklet aktivitesine katılmak: Yazın yarısından çoğunu Antalya'da geçirdim zaten.
- Daha sağlıklı beslenmek: Bunda da fena değildim.
- Doğa yürüyüşlerine katılmak: Bunu yapamadım ama tempolu yürüyüşler yaptım sürekli.
- Düzeyli insanlarla tanışmak: Sevgilimi tanıdım , yettti arttı bile bana.
İş dışında hepsini gerçekleştirmişim, super!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hamal Böreği

Ahmet Abi'den Mektup Var

Aziz Nesin'ce Aşk...